هشدار مردم استان واسط به دولت عراق

اگرتعلل کنید، خود منافقین را اخراج می کنیم

اگرتعلل کنید، خود منافقین را اخراج می کنیم
پنج‌شنبه 16 تير 1390 - 13:33

عراقي ها با برپايي کنفرانسي به نام "سکوت دربرابر قاتلان عراق تا کي؟" خواستار اخراج منافقين از خاک اين کشور شدند.

مردم استان واسط عراق هشدار دادند که اگر دولت عراق در اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین

تعلل کند، خود دست بکار شده و برای اخراج تروریست های منافق از خاک کشورشان دست بکار خواهند شد.

به گزارش روز پنجشنبه شبکه خبری العالم، مردم استان واسط عراق با برگزاری همایشی تحت عنوان "

" سکوت دربرابر قاتلان عراق تا کي؟" از دولت عراق خواستند تا هرچه سریعتر منافقین تروریست را که در اردوگاه اشرف ساکن هستند، از خاک کشورشان اخراج کند.

این همایش را سازمان کمک به ايتام موسوم به "بهجت الايتام" با همکاري کميته شوراهاي محلي استان واسط عراق، برگزار کردند.

یک عضو سازمان بهجت الايتام در گفت وگو با شبکه خبري العالم گفت: به نام شهداي انتفاقضه سال 91 عليه رژيم بعث، از دولت عراق مي خواهيم استقلال عمل داشته باشد و اعضای اين گروهک تروریستی را بدون توجه موضع آمريکا از خاک عراق اخراج کند.

" عامر القريشي " افزود: دولت عراق بايد اراده سياسي قوي و جدي درباره عمل به اين مسئوليت داشته باشد، درغيراين صورت تدابير ديگري براي اخراج اعضای اين گروهک تروریستی منافقین در پيش خواهيم گرفت.

ریيس کميته شوراهاي محلي استان واسط عراق نیز به شبکه العالم گفت: اين همایش با هدف درخواست از دولت عراق برای اخراج اعضای گروهک تروریستی مستقر در اردوگاه اشرف که عامل فساد و کشتار افراد بي گناه زيادي هستند، برگزار شده است.

" ماجد علي عسکر" افزود: اعضای این گروهک تروریستی بسياري از مردم و مقامات ايرانی مانند شهيد بهشتي و شهيد مطهري را به شهادت رسانده و به ابزاري در اختیار صدام معدوم برای سرکوب مردم عراق در انتفاضه شعبانيه تبديل شده بود.

" نافع العيساوي "یکی از نمايندگان خانواده هاي قربانيان جنايت هاي گروهک تروريستي منافقين نيز در گفتگو با شبکه العالم بر اخراج سریع اعضای اين گروهک و سپردن مسئولان آن به دستگاه قضايي عراق تاکيد کرد.

" ساجده نزر "عضو شوراي استانداري واسط نیز از دولت عراق خواست هرچه سريعتر درباره اخراج اعضای گروهک تروريستي منافقين از خاک این کشور تصميم گيري و تدابير لازم را در اين خصوص که به نفع امنيت و ثبات عراق است، اتخاذ کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها