Moto Z2 رقیب جدید گلکسی اس ۸

Moto Z2 رقیب جدید گلکسی اس ۸
شنبه 10 تير 1396 - 20:46

با افشای مشخصات گوشی جدید موتورولا می توان پیش‌بینی کرد که Moto Z2 به رقیبی سرسخت برای گلکسی اس ۸ سامسونگ تبدیل شود.

العالم - گوناگون

گوشی هوشمند و نازک Moto Z2 در راه است و به لطف یکی از سایت‌های بنچمارک مشخصات فنی این گوشی لو رفته است و به نظر می‌رسد پرچمدار جدید موتورولا و لنوو رقیب اصلی سامسونگ گلکسی اس ۸ خواهد بود. اندازه صفحه نمایش Moto Z2 همانند اندازه صفحه نمایش Moto Z دقیقا ۵٫۵ اینچ است. رزولوشن صفحه‌نمایش QHD این گوشی هوشمند ۲۵۶۰X1440 است. سامسونگ از این رزولوشن برای صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی گلکسی اس ۸ استفاده کرده است.
داخل گوشی چه قطعاتی وجود دارد؟
مطلبی که در سایت بنچمارک GFXBench منتشر شده، تایید کرده است که پرچمدار آینده کمپانی‌های موتورولا و لنوو یعنی Moto Z2 مجهز به اسنپدراگون کوالکام ۸۳۵ با پردازنده‌های دو هسته‌ای ۲٫۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 540، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین این گوشی با آخرین نسخه اندروید نوقا عرضه خواهد شد بنابراین کاربران از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند ۴۷ گیگابایت استفاده کنند. با توجه به اینکه قبلا اطلاعات ناکافی و نامعتبر در مورد مشخصات فنی گوشی هوشمند Moto Z2 داشتیم، اکنون می‌توان از وجود دوربین دوگانه اصلی با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در این گوشی با اطمینان سخن گفت که توانایی ضبط ویدیو‌ها با کیفیت ۴K را خواهد داشت. همچنین دوربین سلفی Moto Z2 بدون تغییر نسبت به نمونه سال گذشته یعنی Moto Z همچنان ۵ مگاپیکسلی باقی خواهد ماند.
بر اساس گفته‌های سایت Phonearena، انتظار می‌رود کمپانی موتورولا در رویداد ۳۰ ژوئن خود به صورت رسمی از گوشی هوشمند Moto Z2 رونمایی کند.

منبع : click

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها