حزب آزادي و عدالت اعلام کرد:

ادامه تظاهرات راهکار تحقق اهداف انقلاب مصر

ادامه تظاهرات راهکار تحقق اهداف انقلاب مصر
شنبه 18 تير 1390 - 08:20

قاهره (العالم)ـ يکي از رهبران حزب آزادي و عدالت مصر اعلام کرد: ادامه تظاهرات يگانه راهي است که مي توان از طريق آن اهداف انقلاب مصر را محقق کرد.

احمد ابوبرکه شامگاه جمعه در گفتگو با شبکه خبري العالم، انقلاب مصر را تحولي منحصربه فرد در تاريخ جهان عرب و اسلام توصيف کرد و افزود: انقلاب مصر هنوز به پايان نرسيده چرا که اهداف آن تا کنون محقق نشده است.

وي گفت: اين انقلاب براي تحقق آزادي، کرامت، حاکميت قانون و عدالت اجتماعي صورت گرفته است در حالي که از اين اهداف فقط موارد اندک و جزيي محقق شده است.

عضو برجسته حزب آزادي و عدالت مصر افزود: تعلل دولت در تحقق اهداف انقلاب و پرونده هايي که هنوز حل و فصل نشده است، موجب شد تا مردم مصر ديروز (جمعه) براي شروع انقلابي جديد با يکديگر متحد شوند و در میدان التحریر دست به تحصن بزنند.

ابوبرکه خاطرنشان کرد: مردم مصر و انقلابيون آرام نخواهند شد تا همه اهداف انقلاب از جمله آزادي و کرامت انساني و عدالت اجتماعي و دولت قانون به طور کامل محقق شود.

وي با بيان اينکه تظاهرات ميليوني روز گذشته پيام خود را با قدرت تمام به همگان رساند، اظهار داشت: تداوم فعاليت ها و حرکت هاي انقلابي موجب تحقق اهداف انقلاب خواهد شد.

ابوبرکه اظهار داشت: مصريها مصمم هستند که اهداف خود مبني بر تاسيس دولت قانون را محقق کنند و خود حاکمان اصلي باشند از اين رو جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و انقلاب نيز تا تحقق اهدافش ادامه مي يابد.

وي خاطرنشان کرد: تظاهرات دیروز و ديگر تظاهرات ها و روزهاي خشم راهي است که مردم مصر ترسيم و در  مسیر اين انقلاب عظيم ابداع کردند انقلابي که تحولي منحصر به فرد نه فقط در تاريخ عرب و اسلام بلکه در تاريخ جهان به شمار مي آيد.

ابوبرکه گفت: مصريها راه ديگري به جز برگزاري تظاهرات ندارند چرا که شاهد وقت کشي و ترديد حکومت در انجام وظايف خود و نيز ناتواني آن در اتخاذ تصميمات مناسب هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها