افزایش فعالیت تبلیغاتی رژیم آل خلیفه

افزایش فعالیت تبلیغاتی رژیم آل خلیفه
يکشنبه 19 تير 1390 - 15:51

يک فعال سياسي بحريني هدف رژيم آن کشور از گفت و گو را تبليغات رسانه اي و وانمود کردن اداره اصلاحات در برابر افکار عمومي بين المللي دانست.

" جعفر الحسابي " روز يکشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهارداشت : گفت و گو با رژيمي که مردم خود را مي کشد و رهبران را به زندان مي افکند ، غيرممکن است.

وي با بيان اينکه گفت و گوي ادعايي ، تلاش رژيم براي حرکت به سوي مذاکره اي پروتکلي است ، افزود :  نظام حاکم بر بحرين مي خواهد مخالفان را عامل تنش آفريني معرفي کند و مطالبات قانوني مردم را خواسته هايي طائفه اي و گروهي جلوه دهد.

وي بعيد دانست که حکومت ناموزون بحرين که بدترين مصيبت ها را بر سر مردم خود آورد ، ناگهان بتواند به نظامي دموکرات تبديل شود و کشور را به ساحل سلامت رهنمون شود در حالي که در تاريخ اين رژيم چيزي جز سرکوب و خشونت ضد مردم وجود نداشته است.

وي افزود : رژيم مي خواهد در برابر افکار عمومي جهاني وانمود کند که در بحرين گفت و گوي واقعي با مشارکت مخالفان برقرار است و نظام حاکم در مسير برقراري اصلاحات قرار گرفته است.

وي گفت : خواسته اصلي مردم محاکمه جنايتکاران به ويژه رجال رژيم حاکم است که سنت حمايت از جنايتکاران و شکنجه گران را بنيان نهادند و صبغه قانوني به آن بخشيدند.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه خاطر نشان کرد : با قاتلان و خون آشاماني که هر روز مردم را مي کشند ، رهبران مخالفان را در سلول ها زنداني مي کنند و بدترين مصيبت ها را بر سر ملت خود مي آورند نمي توان گفت و گو کرد.

وي با اشاره به اينکه تمام تلاش رژيم حاکم آن است که خواسته هاي قانوني و مشروع مردم را طائفه اي و گروهي جلوه دهد ، بعيد دانست که رژيم آل خليفه تغيير قانون اساسي را بپذيرد .

وي گفت : قانون اساسي را پادشاه بحرين در سال 2002 بر کشور تحميل کرد و اين اقدام وي به منزله کودتا عليه ميثاق دستورکار ملي به شمار مي رفت.

الحسابي افزود : در واقع قانون اساسي پادشاه شکست خورد و جز مصيبت و بدبختي ثمره ديگري براي بحرين نداشت اما رژيم نمي خواهد اين مساله را بپذيرد.

وي با اشاره به اينکه ملت بحرين امروزه بخشي از بيداري اسلامي در منطقه است ، تاکيد کرد : همه کشورهاي عربي به ساحل آرامش خواهند رسيد ، از ديکتاتوري هاي ناموزوني که سال هاست راه نفس ملت ها را بسته اند ، رهايي مي يابند ، عزت و آزادي خود را باز خواهند يافت و تعيين سرنوشت خود را به دست خواهند گرفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها