ادامه تظاهرات مصريها تا تحقق مطالبات انقلاب

ادامه تظاهرات مصريها تا تحقق مطالبات انقلاب
چهارشنبه 22 تير 1390 - 07:42

قاهره (العالم)عضو دفتر سياسي جنبش 6 آوريل تاکيد کرد که تظاهرات و تجمع هاي مردمي در مصر تا زمان برآورده شدن همه خواسته ها و مطالبات انقلاب مردمي ادامه خواهد داشت.

"احمد رفعت" چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ما از تصميم هاي بدون عمل خسته شده ايم و اين در حالي که پيش از انقلاب نيز چنين رفتارهايي را از سوي حسني مبارک رييس جمهور مخلوع و رژيم او همواره شاهد بوديم.

عضو دفتر سياسي جنبش 6 آوريل افزود: با اين که انقلاب مردمي مصر پيروز شده است اما اکنون نيز عصام شرف نخست وزير مصر مطابق شيوه هاي رژيم سابق چنين تصميم هايي را اعلام مي کند در حالي که ما مي خواهيم او از اقدامات انجام شده با مردم سخن بگويد.

وي گفت: مردم خواسته هايي دارند که در ميدان التحرير مطرح کرده اند اما تاکنون چيزي از اين خواسته ها عملي نشده است و صرفا به ما وعده داده اند.

عضو دفتر سياسي جنبش 6 آوريل تاکيد کرد: ما تا زماني که اين وعده ها عمل نشده باشد به سخنان مسوولان اعتماد نخواهيم کرد به تجمع ها در ميدان التحرير تا برآورده شدن همه خواسته هايمان ادامه خواهيم داد.

رفعت افزود: ما خواهان محاکمه علني حسني مبارک و اطرافيانش و همه مسوولان فاسد رژيم او هستيم و مي خواهيم در رسانه هاي رسمي شاهد باشيم که او محاکمه و از شرم الشيخ به زندان منتقل شود.

عضو دفتر سياسي جنبش 6 آوريل گفت: ما خواستار ساماندهي به دستمزدها هستيم تا اينگونه نباشد که فردي يک ميليون ليره دريافت کند در حالي که خيلي ها حتي غذايي براي امرار معاش ندارند.

وي گفت: اولين مسوول برآورده نشدن خواسته هاي انقلاب عصام شرف و شوراي انقلابي به رياست طنطاوي است، زيرا آنها مسوول تغييرات فرايند سياسي و حيات اجتماعي مصر هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها