فعال بحريني تاكيد کرد:

آمریکا در پس پرده فتنه انگیزی ها در بحرین

آمریکا در پس پرده فتنه انگیزی ها در بحرین
سه شنبه 28 تير 1390 - 13:51

بيروت (العالم) ـ يک فعال سياسي بحريني با انتقاد از اقدامات آمريکا در دامن زدن به بحرانهاي اين کشور، واشنگتن را به برافروختن آتش فتنه هاي طايفه اي در بحرين متهم کرد.

يحيي حديد سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: اعتراضات مسالمت آميز و مقاومت مدني و حق دفاع از خود تنها راه براي تحقق خواسته هاي مردم است.

حديد، جامعه بين الملل، سازمان ملل و غرب را مسوول وقوع نقض هاي حقوق بشر و جنايت هاي رژيم منامه و رژيم اشغالگر سعودي در بحرين دانست و در عين حال از اقدام آمريکا در بحراني کردن امور در بحرين انتقاد کرد.

وي افزود: دولت آمريکا پس از شکست گفت وگوها سعي دارد آتش فتنه طايفه اي را دربحرين برانگيزاند.

حديد با بيان اين که واشنگتن شريک واقعي همه حوادث بحرين است؛ خاطرنشان کرد: آمريکا رژيم بحرين و نيروهاي سعودي را عليه غيرنظاميان بي پناه در بحرين هدايت مي کند.

وي از سکوت مجامع بين المللي و عربي در قبال اوضاع بحرين و جنايت هاي قتل و شکنجه در اين کشور انتقاد کرد.

فعال سياسي بحريني به همدلي و همبستگي برخي نهادهاي بين المللي و حقوقي با مردم بحرين و محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه و تروريستي مقامات منامه عليه شهروندان بي پناه اشاره کرد و از سازمانهاي بين المللي و شوراي امنيت و سازمان ملل خواست تا مواضع آشکاري در قبال رژيم ظالم بحرين اتخاذ کنند.

حديد تاکيد کرد که مشارکت جمعيت الوفاق در گفت وگوها براي جهانيان ثابت کرد که مقامات بحرين به سمت حل سياسي بحران کشور حرکت نمي کنند.

وي افزود: جمعيت الوفاق ثابت کرد که رژيم بحرين رژيمي سرکوبگر و تروريست است و به گفت وگو اعتقادي ندارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها