خروج جمعیت الوفاق از گفتگوها

شلیک تیر خلاص به گفتگو های بحرین

شلیک تیر خلاص به گفتگو های بحرین
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 15:35

يک فعال سياسي بحريني خروج جمعيت وفاق اسلامي ملي از گفتگو هاي بحرين را " شليک تير خلاص " به اين گفتگوها دانست.

" ابراهيم المدهون " روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : شايد بيانيه جمعيت های " وعد " و " تريبون ترقي خواه " حاکي از آن باشد که اين دو گروه به فکر خروج از مذاکرات و امضا نکردن بيانيه پاياني آن که خيانت به مردم بحرین محسوب مي شود، باشند.

اين فعال بحريني با تاکید بر جدي نبودن رژيم آل خليفه برای گفت وگو افزود : همه گروه هاي مخالف از جمله جمعيت وفاق ملي ثابت کردند که به منافع کشور و ملت بحرین مي انديشند و همچنان براي پايان دادن به بحران بدنبال راه حل هستند.

المدهون، رژيم آل خليفه را ديکتاتور و فاسد توصيف کرد اظهارداشت : هيچ نشانه اي از اينکه رژيم آل خلیفه به منافع بحرین مي انديشد، وجود ندارد و این رژيم هميشه مخالف اصلاحات بوده است.

 وی درباره ساخت ديوارهاي حائل در اطراف همه کاخ هاي پادشاهي و محل اقامت شاهزادگان و مقامات رسمي رژیم بحرین، گفت : رژيم آل خليفه هميشه ميان خود و مردم فاصله ایجاد کرده است و مانند رژيم صهيونيستي ديوار حائل بين خود و ديگران کشيده است.

این فعال بحرینی خاطرنشان کرد: اين موانع و ديوارها در برابر مردمی که همچنان به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند، دوام نخواهد آورد.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها