فراخوان تشکيل جبهه اسلامي دربرابر استکبار

فراخوان تشکيل جبهه اسلامي دربرابر استکبار
دوشنبه 3 مرداد 1390 - 10:48

قاهرة(العالم)- سخنگوي تبليغاتي جريان مقاومت و آزادي جنبش فتح، خواستار تشکيل جبهه اسلامي عربي گسترده اي براي مقابله با تهديد صهيونيست ها و کشورهاي غربي شد.

"ايمن اللبيدي" دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: انقلاب هاي عربي، بار ديگر بر نقش نيروهاي مقاومت صحه گذاشت و آنها را به عنوان گزينه انتخابي در برابر استعمار جهاني مطرح کرد.

سخنگوي تبليغاتي جريان مقاومت و آزادي جنبش فتح افزود: توسل به مقاومت تنها گزينه و راهکار برآورده شدن خواست مردم کشورهاي عربي و اسلامي است.

اللبيدي گفت: مقاومت بهترين گزينه براي از بين بردن اشغالگران غربي و بازيابي کرامت و عزت و ايفاي نقش مطلوب کشورهاي عربي و اسلامي در جهان به شکلي واقعي است.

وي تصريح کرد که کشورهاي غربي براي مقابله با شکل گيري مقاومت که تهديد کننده طمع ورزي هاي استکبار است همه توان خود را به کار گرفته اند تا ملت هاي بسياري از اين حق محروم کنند.
 
اللبيدي افزود: مقاومت ، قوي ترين وشايسته ترين گزينه براي پايان دادن به مشکلات موجود با دشمنان صهيونيستي و آمريکايي است.
 
سخنگوي تبليغاتي جريان مقاومت و آزادي جنبش فتح، گفت: انقلاب 25 ژانويه و تغيير رژيم مصر، بار ديگر زمينه مناسبي را براي کشور مصر فراهم کرد تا بتواند نقش متمدنانه و عربي و اسلامي خود را ايفا کند .

وي بيان داشت: مصر همواره و تا ابد، اولين حامي قدرتمند همه جنبش هاي آزاديبخش کشورهاي عربي در الجزاير،  يمن ، فلسطين و در نقاط ديگر در سرزمين هاي عربي يا اسلامي است که مورد تهديد غرب و امپرياليست ها قرار گرفته است .

اللبيدي تاکيد کرد: گزينه مقاومت ومقابله با اشغالگران در فلسطين اشغالي به عنوان مساله اصلي ملت هاي عربي و اسلامي و يا درعراق اشغالي يا در لبنان که تهديدها ضد آنها هنوز ادامه دارد ؛ اولين و اساسي ترين گزينه است.

وي گفت: بايد همه گروه هاي حمايت کننده از گزينه مقاومت درصدد تشکيل جبهه گسترده اي براي مقابله با تهديدها عليه جهان اسلام برآيند.

سخنگوي تبليغاتي جريان مقاومت و آزادسازي جنبش فتح افزود: تغييراتي که در کشورهاي عربي به وجود آمد رژيم هاي حامي غرب را شامل شد و مردم توانستند به اين مهم دست يابند.

وي نسبت به اقدامات کشورهاي غربي و صهيونيستها در زمينه تهديد سرزمين هاي عربي، استقلاب و حدت مسلمانان هشدار داد .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها