تشدید بحران سعد حریری و شاهزاده سعودی

تشدید بحران سعد حریری و شاهزاده سعودی
يکشنبه 9 مرداد 1390 - 17:19

روزنامه لبناني "المستقبل" با شکستن سکوت خود، يک نويسنده عربستاني را به مزدوري براي "شاهزاده عبدالعزيز بن فهد" جهت تحت فشار قرار دادن اين روزنامه متهم کرد؛ اقدامي که بحران مالي سعد حريري و اين شاهزاده سعودي را تشديد مي کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، به نقل از میدل ایست آنلاین؛ روزنامه المستقبل – که متعلق به سعد حریری نخست وزیر سابق لبنان است- در پاسخ به مقاله "داود الشریان" نوشت : الشریان معمولا مقاله های خود را در روزنامه الحیات چاپ می کند، ولی این روزنامه با انتشار مقاله اخیر وی مخالفت کرد.

المستقبل افزود: پس از خودداری الحیات از چاپ این مقاله، سایت اینترنتی شبکه العربیه وابسته به شیخ ولید ابراهیم، دایی شاهزاده عبدالعزیز بن فهد مقاله اش را منتشر کرد؛ این امر نشان می دهد این شاهزاده قصد دارد المستقبل را تحت فشار قرار دهد.

المستقبل با متهم کردن الشریان به همدستی در حمله به این روزنامه، به بهانه دفاع از خبرنگاران، تاکیدکرد: داود الشریان فردی شناخته شده است، و حامیان او که دشمنان جریان المستقبل هستند، کاملا شناخته شده اند.

میدل ایست آنلاین نوشت: الشریان در مقاله خود برای حمله به سعد حریری "عدم پرداخت حقوق خبرنگاران المستقبل" را بهانه کرده، و المستقبل نیز پاسخ وی را داد .

تنزل جایگاه سیاسی عبدالعزیز که اخیرا سمت وزارتی خود را از دست داده، باعث تشدید تنش وی با سعد حریری شده است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها