شروط فلسطینی برای تبادل اسرا تغییر پذیر نیست

شروط فلسطینی برای تبادل اسرا تغییر پذیر نیست
سه شنبه 18 مرداد 1390 - 08:31

غزة(العالم) فلسطيني ها درغزه در تحصني با خضور برخي از اعضاي مجلس قانونگذاري و شخصيت هاي ملي و اسلامي ، برهمبستگي با زندانيان و تغيير ناپذير بودن شروط تبادل اسرا تاکيد کردند.

شرکت کنندگان دراین تجمع از گروه هاي مقاومت خواستند، رژيم اشغالگر را تحت فشار قرار دهند و مجبور کنند شروط وخواسته هاي فلسطين را در مساله تبادل زندانيان بپذيرد و درعين حال تجاوزات و اقدامات اشغالگران عليه زندانيان را محکوم کردند.

مشير المصري عضو مجلس قانونگذاري فلسطين دراین باره در گفتگو با العالم: تاکید کرد، دشمن با تلاش براي شکستن اراده اسرا و کاستن از سقف شروط تبادل اسرا و اعمال فشار بر مقاومت از طريق اقدامات ظالمانه عليه زندانيان فلسطيني، به اهدافش نخواهد رسيد.

این رهبر فلسطینی در ادامه یادآور شد: شروط فلسطيني ها دراين مساله تغيير نخواهد کرد و دشمن صهيونيستی مسوليت کامل زندگي زندانيان فلسطيني را برعهده دارد و عامل زمان به نفع مقاومت است و مساله تبادل اسرا نيز به نفع رژيم اشغالگر و نتانياهو نيست.

مادر حمدی زویدی  اسير فلسطيني که مدت 19 سال است در زندان رژيم اشغالگر در بند است نیز  به خبرنگار العالم گفت: از  10 سال پيش که خانه و و کاشانه ما را ويران کردند  فرزندم را  نديده ام، گناه  او که خواهان آزادي، کرامت و زندگي با آزادي است، چيست.

وی افزود : اشغالگران صهيونيست براي مجازات زندانيان آنها را شکنجه  مي دهند و  در مساله تبادل اسرا نيز تعلل مي کنند، امري که گروه هاي مقاومت تاکيد دارند که مساله گفتگوها درباره تبادل اسرا موفقيت آميز نخواهد بود. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها