روز جهانی قدس، امید ملت فلسطین

روز جهانی قدس، امید ملت فلسطین
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 - 18:50

شخصيت ها و انديشمندان فلسطيني و لبناني با تاکيد بر اهميت نقش روز جهاني قدس در زنده نگه داشتن قضيه فلسطين، آن را روز اميد ملت فلسطين در حمايت جهاني بويژه مسلمانان از خود مي دانند.

یک عضو مؤسسه بين المللي قدس روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبري العالم، گفت : روز جهاني قدس که امام خميني (ره) آن را نام گذاري کردند، روز بسيار مهمي است؛ چرا که ميان قدس و ماه مبارک رمضان ارتباط برقرار  کرده است.

" معن بشور " افزود: در اين روز که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است به مسلمانان، مومنان و آزادگان جهان يادآور مي شود که به مسئوليت هاي خود در قبال قدس عمل کنند.

دبير کل جنبش فتح در لبنان نیز به شبکه خبري العالم، گفت : دعوت امام خميني (ره) به حمايت از قدس دعوتي مبارک است و همه ساله در اين روز تلاش هاي بسياري براي حمايت از قدس و يادآوری مشکلات و درد و رنج های آنان ناشی از جنایات اشغالگران صهیونیست صورت مي گيرد .

 " فتحي ابو العردات " افزود : اهالي قدس دراين روز احساس مي کنند که بسياري از برادرانشان قدس و ملت فلسطین را در سخت ترين شرايط  تنها نگذاشته اند.

" علي فيصل " عضو دفتر سياسي جبهه دموکراتيک فلسطين هم درمصاحبه با شبکه خبري العالم ، گفت : روز جهاني قدس، فرصت و موقعيتي مهم براي ميليون ها مسلمان و عرب در سراسر جهان است تا بر زنده بودن قضيه فلسطين و حمايت از آن تاکيد کنند.

" احمد مبارك " عضو مرکز فرماندهي ملي و اسلامي فلسطين نیز تاکید کرد: کساني که واقعا" روز قدس را گرامي مي دارند ، مردم انقلابي ايران هستند؛ دراين روز میلیون ها ایرانی در تهران و دیگر شهرهای ایران برای اعلام حمایت از ملت فلسطین و قدس شریف در مراسمی که به این منظور برگزار می شود، شرکت می کنند.



 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها