جدیدترین حملات هوایی ارتش صهیونیستی

سه مصری و یک فلسطینی جان باختند

سه مصری و یک فلسطینی جان باختند
جمعه 28 مرداد 1390 - 03:27

خبرگزاري رسمي مصر (منا) اعلام کرد که براثر حمله هوايي پنجشنبه شب يك فروند جنگنده نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به منطقه مرزي مصر،‌ سه پليس مصري جان باختند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم این سه پلیس مصری با شلیک راکت از سوی جنگنده صهیونیستی کشته شدند. 

اين حمله در نزديكي گذرگاه رفح واقع در منطقه مرزي مصر با منطقه نوارغزه صورت گرفت.

خبرگزاری مصربه نقل از يك مقام نظامي اعلام كرد:رژيم صهيونيستي مدعی است افرادی مسلح از این منطقه به سرزمین های اشغالی نفوذ کرده و با حمله به اتوبوس های حامل نظامیان صهیونیست هشت صهيونيست را به هلاکت رسانده اند.

شهادت یک شهروند فلسطینی

در همین حال منابع بيمارستاني فلسطيني اعلام کرده اند که‌ در جريان حمله هواپيماهاي رژيم صهيونيستي در اولين ساعات بامداد امروز (جمعه ) به غزه ،‌ يك فلسطيني شهید و 5 نفر دیگر زخمي شدند. 

در حملات هوايي عصر پنجشنبه ارتش رژيم صهيونيستي به منطقه ای در نوار غزه در مرز مصر و سرزمین های اشغالی 6 فلسطینی دیگر از جمله یک نوجوان شهید و دهها تن دیگر زخمی شده اند.

" ايهود باراك " وزير جنگ رژيم اشغالگر قدس مدعی شد که"‌ منشاء حمله صورت گرفته عليه اسراييل از منطقه غزه بوده است".

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس ) با انتشار بيانيه اي اين ادعای باراك را رد كرد.

شين بث تشكيلات امنيتي داخلي رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که 4 نفر از رهبران كميته هاي مقاومت مردمي فلسطین درحملات هوایی جنگنده های این رژیم شهید شده اند.

كميته هاي مقاومت مردمي (‌فلسطين ) شهادت يكي از رهبران به همراه چند نفر ديگر از اعضاي اين كميته در حمله صهيونيست ها را تاييد كرد اما قول داد انتقام سختي از عاملان شهادت اعضايش می گيرد.

چند ساعت پس از حملات هوايي رژیم صهیونیستی به غزه‌، رزمندگان فلسطيني ،‌ چهار موشك به جنوب فلسطين اشغالي شليك كردند.

پربیننده ترین خبرها