اسراييل به شهرک سازي سرعت بخشيد

 اسراييل به شهرک سازي سرعت بخشيد
پنج‌شنبه 17 شهريور 1390 - 16:26

جنبش مخالف شهرک سازي "صلح اکنون" در داخل سرزمين هاي اشغالي در گزارشي از تسريع شهرک سازي در سرزمين هاي اشغالي فلسطين خبر داد.

جمال جمعه هماهنگ کننده فراخوان مردمي براي مقابله با ديوار و شهرک سازي روز پنج شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: اسراييل اکنون اطمينان يافته است که اراضي اشغالي سال 48 متعلق به اين رژيم است و در نتيجه براي تصاحب اراضي اشغالي سال 67 تلاش مي کند.

وي گفت: حمايت کامل آمريکا از رژيم صهيونيستي از طريق وتو کردن هرگونه درخواست براي متوقف کردن شهرک سازي مانند چراغ سبزي به اين رژيم براي ادامه شهرک سازي است.

جنبش صلح اکنون در گزارشي مستند به تصاوير هوايي اعلام کرد: پس از پايان زمان توقف موقت شهرک سازي که از سال 2009  تا سپتامر 2010 ادامه داشت؛ رژيم صهيونيستي 2600 واحد مسکوني در کرانه باختري احداث کرد که اين مساله نشان مي دهد دراين مدت نه تنها شهرک سازي متوقف نشده است بلکه صهيونيست به آن شتاب نيز داده اند.

خالد القواسمه سخنگوي جنبش فتح در گفت وگو با العالم اظهار داشت: کابينه رژيم صهيونيستي گسترش شهرک سازي را در دستور کار خود قرار داده و هدف از آن يهودي سازي قدس و غصب حجم زيادي از اراضي فلسطين است.

وي گفت: شهرک سازي صهيونيست ها غير قانوني است و جامعه بين الملل در قبال اين اقدامات به لحاظ اخلاقي و قانوني مسوول است و ضرورت دارد در اين خصوص قاطعانه عمل کند.

پربیننده ترین خبرها