در واکنش به ترور یک فرمانده گروهان های قدس

جهاد اسلامی: اسراییل در انتظار پاسخی مناسب باشد

جهاد اسلامی: اسراییل در انتظار پاسخی مناسب باشد
جمعه 18 شهريور 1390 - 06:36

گروهان هاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين در واکنش به ترور" رماح الحسني" يکي از فرماندهان عملياتي اين گروهان ها تاکيد کردند که رژيم صهيونيستي بايد در انتظار پاسخي درخور در زمان و مکاني مناسب باشد.

به گزارش جمعه شبکه خبری العالم ، ملت فلسطین پیکر شهید رمان الحسنی را که بدست صهیونیست ها به شهادت رسیده است؛ در خان یونس در جنوب نوارغزه تشییع کردند.

بردار شهید الحسنی به خبرنگار العالم گفت: دشمن صهیونیستی در روزهای آینده باید منتظر ضربات غافلگیرانه باشد زیرا مبارزان فلسطینی هرگز از عملیات مستمر برای آزادی فلسطین دست نخواهند کشید.

ابواحمد سخنگوی گروهان های قدس نیز  در گفت وگو با شبکه العالم تاکید کرد: ما به میانجیگران مصری هنگام موافقت با طرح آتش بس گفتیم که حق مقاومت فلسطین از جمله گروهان های قدس بر پاسخگویی به تجاوزهای دشمن صهیونیستی محفوظ است.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد عملیات ترور و بمباران شرق خان یونس از سوی اشغالگران بودیم و این اقدامات ما را در انتخاب زمان و مکان پاسخگویی مخیر کرده است.

ناظران معتقدند که افزایش حملات نظامی و ترویستی دشمن صهیونیستی با تلاش ها برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین و گسترش دامنه بحران های سخت در سرزمین های اشغالی همزمان شده است

" طلال عوکل" یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطینی گفت: انتظار می رود رژیم اسراییل با بهانه تراشی ، بخواهد به نوار غزه و کرانه باختری تجاوز و منطقه را به آتش بکشد.

پربیننده ترین خبرها