اقدام عباس اشغالگری را مشروعیت می‌دهد

اقدام عباس اشغالگری را مشروعیت می‌دهد
سه شنبه 29 شهريور 1390 - 05:57

غزه (العالم)- احمد مدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين تأکيد کرد: محمود عباس مسئول اقدام يکجانبه و تکروي اش براي به رسميت شناخته شدن کشور مستقل فلسطين در مقابل واگذاري بيش از 80 درصد از خاک سرزمين هاي فلسطيني است و اين اقدام باعث دادن مشروعيت به اشغالگران صهيونيست خواهد شد.

مدلل روز دوشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم سخنراني اخير محمود عباس را مملو از تناقضات خواند و گفت: اقدام يک جانبه و تکروي ابومازن باعث به وجود آمدن خطرات فراواني براي ملت فلسطين خواهد شد و وي شخصا مسئول عواقب اين اقدام خواهد بود.

اين رهبر جنبش جهاد اسلامي افزود: تشکيلات خودگردان علاوه بر فشارهاي صهيونيست ها، تحت فشار امريکا و غرب قرار دارد و محمود عباس خودش را دچار يک تنگنا کرده است. زيرا وي هيچ گونه محاسبه اي در اين زمينه انجام نداده است و علاوه بر اين از صف فلسطيني ها فاصله گرفته است.

وي افزود: فلسطيني ها درباره مراجعه به سازمان ملل اتفاق نظر ندارند و محمود عباس با فاصله گرفتن از مصالحه داخلي به يک اقدام يکجانبه روي آورده است و وي مسئول خطرات و زيان هاي اين شکست است و اين اقدام به افزايش مشکلات مردم منجر خواهد شد.

وي تأکيد کرد: به نتيجه رسيدن يا به شکست رسيدن اين اقدام بر مقاومت فلسطين تأثيري نخواهد شد. زيرا نمي توان به اشغال بيش از 80 درصد از خاک فلسطين توسط رژيم صهيونيستي مشروعيت داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها