تحلیلگر عربستانی :

آل سعود، مامور اجرای توطئه های غرب

آل سعود، مامور اجرای توطئه های غرب
چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 16:52

يک نويسنده و تحليلگر سياسي عربستاني، آل سعود را مامور اجراي توطئه هاي کشورهاي غربي بويژه آمريکا براي ازبين بردن و انحراف انقلاب هاي مردمي منطقه دانست.

" فواد ابراهيم" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم با درخواست از عربستان براي دخالت نکردن در امور کشورهاي انقلابي منطقه، گفت : رژیم سعودی در امور يمن و بحرين براي از بين بردن انقلاب هاي اين دو کشور دخالت مي کند و مي خواهد انقلاب هاي تونس و مصر را از مسير اصلي منحرف کند.

ابراهيم با تاکید بر اینکه رژیم سعودی ماموريت کثيف آمريکا و غرب را در منطقه اجرا مي کند، افزود :رژیم سعودی براي از بين بردن انقلاب ها هرینه زیادی را اختصاص داده است.

این نویسنده و تحلیلگر سیاسی، عربستان را مخالف جنبش های مردمي دانست و خاطرنشان کرد : رژیم سعودی به پناهگاه ديکتاتورهاي تونس و یمن یعنی زين العابدين بن علي و علي عبدالله صالح تبديل شده است .

ابراهيم با ذکر اینکه چون آمريکا نمي تواند خود براي از بين بردن انقلاب ها دخالت کند از این روز عربستان را مأمور به اين کار کرده است، اظهارداشت : همه انقلابيون خاورميانه بايد صداي خود را براي جلوگيري از دخالت آشکار عربستان در انقلاب هاي عربي بلند کنند.

این تحليلگر عربستاني تصریح کرد : عربستان نمي تواند براي هميشه خود را از انقلاب هاي عربي دور نگه دارد و دامنه اين انقلاب ها سرانجام به عربستان نيز کشيده خواهد شد .

ابراهيم گفت : ملت عربستان نيز مانند ديگر ملت های عرب خاورميانه خواهان ايجاد تغييرات و اصلاحات دموکراتيک در کشورشان هستند و حق دارند که دولتي دمکراتيک تشکيل دهند و به حقوق خود دست يابند 

پربیننده ترین خبرها