سيد حسن نصرالله:

هرتجاوزي به لبنان را قاطعانه پاسخ مي دهيم(2)

هرتجاوزي به لبنان را قاطعانه پاسخ مي دهيم(2)
جمعه 20 آبان 1390 - 14:48

دبيرکل حزب الله لبنان با تاکيد بر اين که لبنان در سايه وجود مقاوت، ملت رشيد و ارتش خود، اينک در معادلات منطقه اي به قدرت تبديد شده است؛ تاکيد کرد که هرگونه تجاوزي به لبنان با پاسخ محکم و قاطعانه روبرو خواهد شد.

سيد حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به مناسبت گرامي داشت روز شهيد در جنوب بيروت گفت : چند روز پيش در جلسه جنبش امل سخني از امام موسي صدر را مي خواندم که در آن از وضعيت لبنان وجنوب اين کشور ، اظهار حزن و اندوه کرده و گفته بود که لبنان و جنوب لبنان ضعيف است چرا که دشمن هرکاري را که مي خواهد انجام مي دهد و بسياري نمي دانند که در جنوب لبنان چه مي گذرد.

سيد حسن نصرالله افزود: بعد از خواندن اين مطلب ، با خود گفتم وقتي امام موسي صدر به لبنان بازگردد ، به فرزندان اين کشور و به نيروهاي مقاومتي که آن ها را تربيت کرده است ، افتخار خواهد کرد و خواهد ديد که لبنان ديگر ضعيف نيست و در معادلات منطقه اي به قدرت تبديل شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: عليرغم تمامي پيش بيني ها ، ما همچنان بعيد مي دانيم که رژيم اسرائيل بدون توجه به تحولات منطقه به لبنان تجاوز کند ؛ اين بدان معناست که اگر طرحي براي جنگ در سطح منطقه وجود نداشته باشد ، بعيد مي دانيم که اسرائيل به لبنان حمله کند.

وي با اشاره به پيروزي ملت و مقاومت لبنان در برابر دشمن صهيونيستي ادامه داد: از نظر اخلاقي درست نيست که لبنان را کشوري ضعيف قلمداد کنيم ؛ چرا که  لبنان با ملت و ارتش و مقاومت خود کشوري قدرتمند و قادر به دفاع از خود است و مي تواند پاسخ متجاوزان را به خوبي بدهد و تهديدات را به فرصت هاي واقعي تبديل کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها