عضو مجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد:

اهمیت بیانات رهبری درباره تحولات منطقه

اهمیت بیانات رهبری درباره تحولات منطقه
شنبه 14 خرداد 1390 - 12:41

عضو مجمع علماي مسلمان لبنان با تاکيد بر اهميت بيانات مقام معظم رهبري درباره تحولات منطقه گفت : سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران انعکاس تحولات منطقه و حاوي مساله اصلي امت اسلامي يعني مساله فلسطين همچنين بيداري اسلامي و مخالفت استکبار با پيروزي انقلاب هاي منطقه بود.

"مصطفي ملص" در مصاحبه با شبکه خبري العالم با اشاره به بيداري اسلامي و انقلابهای منطقه، درباره برخی تلاشها براي سوء استفاده از این انقلاب ها و بيداري اسلامي به نفع قدرت هاي استکباري جهان هشدار داد.

ملص افزود : ما شاهد تحولات مصر بوديم. دولت آمريکا زماني طولاني حامي رژيم حسني مبارک بود و هنگامي که يقين پيدا کرد که اين رژيم سرنگون شدني است سياست خود را تغيير داد و سياست "مذاکره با انقلابيون و رهبري جديد مصر" را درپيش گرفت.

ملص خاطرنشان کرد: دولت آمريکا اين اقدام را انجام داد تا برگه "مصر" و نفوذش در اين کشور را از دست ندهد زيرا نفوذ آمريکا در مصر به معنای تضمين تأمين منافع رژیم صهیونیستی است.

ملص تاکید کرد: استکبار جهاني براي خدمت به گروه هايي خاص پديد آمد که کار اين گروه هاي خاص به دست گرفتن سرنوشت ملل جهان از جمله ملتهای عربی و اسلامي است؛ و ما هم اکنون با استکبار جهاني در تقابل هستيم و تا زماني که دو جبهه حق و باطل روبروي هم باشند و حقوق ملل پايمال و ثروت هايشان چپاول شود اين تقابل ادامه خواهد داشت.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها