ریشه تنفر از اسرائیلی‌ها

ریشه تنفر از اسرائیلی‌ها
شنبه 19 آذر 1390 - 18:01

يک نويسنده صهيونيست تأکيد کرد، صهيونيستها از اين مسأله آگاهند همه دنيا از اين رژيم متنفرند، و خواستار نابودي آن هستند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خانم "ایتی هایل" در پایگاه خبری "نیوزوان" در مقاله ای با اشاره به ریشه دار بودن ترس همه صهیونیستها از ایران نوشت: "مشکل این است که اسرائیلی ها احساس می کنند، همه دنیا از آنها متنفرند".

هایل می افزاید: "این فقط ایران نیست که به دنبال محو اسرائیل است؛ بنابراین باید به همه کشورهای دنیا که به دشمنان اسرائیل سلاح هسته ای می دهند حمله کنیم. آیا در هر شرایطی همه آنها علیه ما نیستند؟ آیا درست نیست که بگوییم همه آنها از ما متنفرند؟".

این نویسنده صهیونیست خاطرنشان کرد: "همواره در اسرائیل این اعتقاد وجود دارد که همگان ضد اسرائیل هستند، زیرا در غیر این صورت چگونه می توان نیاز به حمله به ایران را توجیه کرد؟".

هایل خاطرنشان کرد: "مسأله ناراحت کننده آن است که مسئولان ما و کسانی که آنها را انتخاب کردیم تا فقط برای خدمت به مردم کار کنند، بیشتر آنها میلیونها شیکل یا دلار در اختیار دارند؛ و اکثر آنها کارمندانی بودند که به صورت ناگهانی ثروتمند شدند، امری که همگان آن را پذیرفته اند".

هایل نوشت: "آنها با کمک کارشناسان تلاش می کنند به ما توضیح دهند که ما تا ابد نیازمند جنگ هستیم؛ و اینکه هیچ کار دیگری نمی توان انجام داد؛ و آموزش، دوست داشتن، ارج نهادن به میهمانان و کهنسالان و احترام به انسان، همه اینها پس از خلاص شدن از ایران محقق خواهد شد...".



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها