استقبال سوریه از طرح‌های روسیه و عراق

استقبال سوریه از طرح‌های روسیه و عراق
شنبه 26 آذر 1390 - 06:33

نماينده مجلس سوريه با تاکيد بر شکست غرب در براندازي نظام سوريه، از طرح هاي روسيه و عراق براي حل بحران اين کشور استقبال كرد.

"خالد العبود" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: طرح هاي روسيه و عراق نشان مي دهد كه اين دو كشور برخلاف اتحاديه عرب و كشورهاي غربي به خوبي وضعيت سوريه و منطقه را درك مي كنند.

وي افزود: تحركات روسيه و عراق نشان دهنده اين موضوع است كه كشورهاي غربي در توطئه خود برای براندازی نظام سوريه شكست خورده اند.

خالد العبود از مخالفان سوريه در خارج از این كشور به عنوان ابزاري براي براندازی نظام بشار اسد ياد كرد و گفت، اين مخالفان را مي توان تحت پيگرد قضایی و جنایی قرار داد؛ زيرا برخي از آنان سارق هستند، برخي اموال مردم را تصرف كرده، و برخي ديگر در مسائل اطلاعاتي دست داشته اند.

نماینده مجلس الشعب سوریه، تصريح كرد: مخالفان سوري در داخل كشور نيز يك دست نيستند؛ به طوري كه برخي از آن ها فريب اتحاديه عرب را خوردند و از حمد بن خليه آل ثاني امير قطر و مواضع وي حمايت كردند، برخي ديگر شرافتمندانه حامي نظام بوده و برخي ديگر با روسها هماهنگي هايي را انجام دادند که این دسته با اتحاديه عرب ارتباط دور يا نزديك نداشته و حامي طرح هاي روسيه وعراق خواهند بود.

 

16-21:37



پربیننده ترین خبرها