طرح جدید صهیونیست‌ها برای هویت‌زدایی از قدس:

4100 واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود

4100 واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود
سه شنبه 17 خرداد 1390 - 05:36

رژيم صهيونيستي همزمان با تلاش‌هاي آمريکا و اروپا براي نجاتش از انتفاضه احتمالي فلسطيني‌ها با از سرگيري مذاکرات سازش، همچنان در انديشه گسترش شهرک‌هاي صهيونيست نشين در کرانه باختري رود اردن به خصوص قدس شريف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، یک حقوقدان فلسطینی فاش ساخت یک کمیته رسمی صهیونیستی برای تصویب طرح احداث 4100 واحد مسکونی در شهر قدس به منظور یهودی سازی این شهر آماده می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "قیس ناصر"، این کمیته که وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی دو ماه پیش آن را به منظور انبوه سازی شهرک در بیت المقدس تشکیل داد روز چهاردهم ماه جاری نخستین جلسه خود را برپا می کند و این طرح را به تصویب می رساند و آن را در شهرک های "رمات شلومر"، "گیلو"، "بسگات زئیو" و "هارحوما" به اجرا در می آورد.

کارشناس امور ساخت و ساز و ساماندهی خاطرنشان ساخت کمیته یاد شده در جریان این جلسه پاره‌ای از طرح های شهرک سازی در بیت المقدس را به جریان خواهد انداخت.  

گفتنی است یکی از شرط‌های اصلی طرف فلسطینی برای شروع هر گونه مذاکره با رژیم صهیونیستی، توقف شهرک‌سازی در کرانه باختری رود اردن به خصوص قدس شریف است، اما صهیونیست‌ها بر آن هستند تا با هویت‌زدایی از این شهر و غلبه جمعیتی آن، در هر مذاکره‌ای در آینده، مساله جمعیتی را وارد کرده و با حمایت آمریکا، از تبدیل بیت‌المقدس به عنوان پایتخت فلسطین جلوگیری کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها