شهروندان بحرینی درگفت وگو با العالم

گسترش خشونت مزدوران رژیم بحرین

گسترش خشونت مزدوران رژیم بحرین
شنبه 26 آذر 1390 - 15:23

شهروندان بحريني روز شنبه درگفت وگو با شبکه خبري العالم تاکيد کردند که خشونت مزدوران رژيم آل خليفه عليه مردم بحرين تشديد شده و اين در حالي است که هيات کميسيارياي عالي حقوق بشر سازمان ملل در منامه حضور دارد.

" محمد جعفر" که در تظاهرات مسالمت آميز روز جمعه در منامه حضور داشته است در گفت وگو با العالم، گفت كه مزدوران رژيم آل خلیفه بی محابا با قمه، تفنگ شكاري و گازهاي سمي به تظاهركنندگان حمله كردند.

وی که بشدت زخمي شده است، افزود: بعد از حمله مزدوران آل خلیفه ، تعدادی از تظاهرکنندگان به يكي از خانه ها پناه بردند اما بيش از 50 مزدوربا قمه به آنها حمله ور شدند و پناهندگان از جمله مرا بشدت مجروح كردند.

وي خاطرنشان كرد: حملات وحشيانه مزدوران آل خلیفه به تظاهركنندگان درحالي صورت می گیرد كه هيات اعزامي كميسيارياي عالي حقوق بشر سازمان ملل در بحرين حضور دارد.

جعفردرعين حال تاكيد كرد كه با وجود جراحت هاي شديد در بدنش در راهپيمايي هاي مسالمت آميز شركت خواهد كرد حتی اگر شهادت سرنوشت او باشد.

يك شاهد عيني ديگر نيزبه استفاده افراطی نيروهاي امنيتي رژیم آل خلیفه از انواع روش هاي سركوب بويژه در روستاي شاخوره اشاره و تصریح کرد که علاوه بر این نیروها مزدوران این رژيم نیزاز سرقت منازل ابايي ندارند وهنگام شليك گلوله بسوی مردم احساس شادمانی می کنند.

" فاطمه البحرانيه" در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود: مزدوران رژيم آل خلیفه در حالي تظاهر كنندگان را در روستاي شاخوره بصورت برنامه ريزي شده سركوب كردند كه این تظاهرات كاملا مسالمت آميز براي بازپس گيري جسد یک شهيد و درخواست توقف اقدامات خشونت آمیز رژيم بحرین برگزار شد.

وی گفت که خیل مزدوران آل خلیفه بصورتی افراطی از گلوله، گازهاي اشك آور و سمي و بمب هاي صوتي استفاده و حتی با قمه و شوكر به تظاهركنندگان حمله كردند.

اين شاهد عيني خاطرنشان کرد: نيروهاي امنيتي بحرین و مزدوران آل خلیفه به خانه هاي كساني كه در تظاهرات شركت نكرده بودند هم حمله كردند و اموال، تلفن ها و حتی وسایل بازي کودکان آنان را به سرقت بردند.

البحرانیه با ابراز نگرانی از وضعیت مجروحان زیاد این جنایت آل خلیفه، تصریح کرد: به نظر ما به نيروهاي امنيتي و مزدوران آل خلیفه اجازه تیراندازی بسوی مردم و قتل عام تظاهركنندگان داده شده است، با چشمان خود ديدم كه يك مزدور پاكستاني الاصل درحال شلیک بسوی مردم شادمانی می کرد.

وی از خانم " زينب خواجه" فعال بازداشت شده بحريني به عنوان الگوي زنان كشورش یاد کرد و گفت که زنان بحرینی از او نيرو و شجاعت را الهام گرفته اند.

این شهروند بحرینی روش بازداشت خواجه را بسيار بسيار خشن خواند و افزود: در بحرين شوراي عالي امور زنان داريم اما متاسفانه اين شورا اهميتي به اين جنایات آل خلیفه نمي دهد.

البحرانیه كه شاهد عيني سركوب مردم بحرین توسط نیروها و مزدوران رژيم آل خليفه بوده است، با اشاره به كشتار روزانه مردم كشورش خواستار دخالت فوري دنيا براي توقف جنايت هاي رژيم منامه شد.

این شهروند بحرینی درعین حال تاكيد كرد: اگرچه جنایات آل خلیفه متوقف نشده اما تا زمان تحقق همه مطالباتمان، ايستاده ايم و به خانه برنمی گردیم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها