بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین در دفاع از سوریه

بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین در دفاع از سوریه
شنبه 26 آذر 1390 - 17:40

دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين – فرماندهي كل با صدور بيانيه اي ضمن محکوم کردن همدستي برخي دولت هاي عربي با دشمنان سوريه، تاکيد کرد که موضع تشکيلات خودگردان در خصوص سوريه در اتحاديه عرب، موضع ملت فلسطين نيست.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم در این بیانیه که در پایان جلسه جبهه خلق براي آزادي فلسطين – فرماندهي كل منتشر شد، آمده است: پيروزي سوريه در برابر توطئه آمريكا و رژيم صهيونيستي سرآغاز تشكيل خاورميانه جديد مبتنی بر مقاومت است كه از دمشق شروع مي شود و تا بغداد ، سپس تهران ، لبنان و فلسطين امتداد پيدا مي كند.

این تشکل فلسطینی، توطئه های خارجی علیه سوریه را از خطرناك ترين دسیسه ها عليه امنيت ملي و قومي امت عربي و اسلامي دانسته كه از تاريخ و هويتي درخشان برخوردار است.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين – فرماندهي كل تاکید کرده است که مقاومت سوريه و وحدت و هوشياري مردم اين كشور دربرابر توطئه های خارجی باعث شده است تا اهداف توطئه گران بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شكست بخورد.

در بیانیه این جبهه تصریح شده است: مواضع رژيم هاي عربي در قبال سوريه وهمدستي آنان با دشمنان اين كشور و نيز موضع تشكيلات خودگردان دراتحاديه عرب در قبال سوريه را محكوم و اعلام می کنیم که اين مواضع بيانگر خواست و اراده ملت فلسطين نيست.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين به رهبری " احمد جبریل" از همه گروه هاي موثر و فعال در عرصه عربي و اسلامي خواسته است كه براي بپاخاستن امت هاي عربي و اسلامي در دفاع از سوريه تلاش كنند و رويكرد مقاومت را درپيش گيرند.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين – فرماندهي كل همچنين تاکید کرده که  پيروزي ائتلاف نيروهاي مقاومت درعراق از مهمترين دستاوردهاي تاريخ معاصر است و بطور واضح از فروپاشي طرح آمريكا و رژيم صهيونيستي درمنطقه حكايت دارد.

دربيانيه این جبهه همچنین خاطرنشان شده است كه پيروزي مقاومت درعراق و سوریه و شكست طرح های آمريكا و رژیم صهیونیستی، بر قطعي بودن پیروزی رويكرد و فرهنگ مقاومت و شكست سياست زورگويي و مذاكرات خفت بار تاكيد دارد.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين دربيانيه خود همچنين تاكيد كرده است كه بازسازي سازمان آزاديبخش فلسطين بايد مبتني بر حضور گروه ها مقاومت باشد تا موفقيت آشتي ملي فلسطيني تضمين شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها