فعال سیاسی بحرینی:

درهای گفتگو با آل‌خلیفه بسته شد

درهای گفتگو با آل‌خلیفه بسته شد
شنبه 3 دی 1390 - 11:52

يک فعال بحريني، با اشاره به تشديد سرکوبگر معترضان بحريني به دست آل خليفه، دعوت آيت الله شيخ عيسي قاسم از مردم براي آمادگي طولاني مدت جهت مقابله با رژيم را نشان دهنده بسته شدن درهاي گفت و گو با آل خليفه دانست.

"يحيي الحديد" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در بیروت با اشاره به حملات نيروهاي رژيم به فعاليت هاي مسالمت آميز جمعيت وفاق و محاصره مقر اين جمعيت از سوی آل خلیفه، اظهار داشت: رژيم آل خليفه به سركوب فعاليت هاي مردمي ادامه مي دهد.

وي در خصوص پيام رژيم از حمله به جمعيت هاي سياسي بحرين، گفت: اين اولين بار نيست كه رژيم به جمعيت هاي سياسي حمله مي كند، در گذشته نيز به جمعيت وعد حمله كرد، مقرش را به آتش كشيد و شيخ محفوظ دبير كل آن به همراه اعضاء ارشد اين جمعيت را بازداشت كرد.

الحدید ادامه داد: با وجود اینکه گزارش بسيوني، خواستار توقف خشونت شده و كميسارياي عالي حقوق بشر نيز در بيانيه آخر خود خشونت ها در بحرین را محكوم كرده بود؛ حمله آل خلیفه به جمعیت های سیاسی در اين مرحله از زمان نشانگر اصرار رژيم برای استفاده از گزينه هاي خشونت آميز و راهكارهاي امنيتي است.

اين فعال سياسي بحريني، از سازمان ملل خواست پرونده بحرين را در مجمع عمومي سازمان مطرح كرده، و كميته ای بين المللي نيز براي بازخواست مسئولان رژيم و پی گیری نقض حقوق بشر در بحرین تشكيل دهد.

وي افزود: رژيم آل خليفه به بن بست رسيده است و ديگر نمي تواند با انقلاب بحرين كه پيروزي هايي كسب كرده و هر روز نيز روشهاي جديدي براي اعتراضها و فعاليت هاي مسالمت آميز خود مي يابد، مقابله  كند.

الحدید خاطرنشان کرد: بنابراين رسيدن رژيم به اين مرحله كه براي آتش زدن منازل شهروندان از بمب های بنزینی استفاده مي كند، بيانگر ناتواني و ناكامي آنها در مقابله با  مردم بحرين است و چاره اي ندارد مگر اينكه در برابر خواسته هاي مشروع مردم تسلیم شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها