تهدید معترضان بحرینی به آزار جنسی

تهدید معترضان بحرینی به آزار جنسی
سه شنبه 13 دی 1390 - 18:51

نظاميان رژيم آل خليفه براي ارعاب بازداشت شدگان و مردم معترض، آنها را به قتل و آزار جنسي تهديد مي کنند.

نیروهای رژیم آل خلیفه امروز با حمله به تحصن ده ها تن از مردم روستاي السماهيج در جزيره المحرق ، چندين نفر را زخمي كردند.

اين تحصن در اعتراض به بازداشت يكي از مردم اين روستا صورت گرفت كه پيش از بازداشت از سوي يكي از افسران رژيم تهديد شده بود اگر در تظاهرات ضد نظام شركت كند ، بازداشت و كشته خواهد شد.

 

" يوسف المحافظه " ديدبان مركز حقوق بشر بحرين روز سه شنبه به شبكه خبري العالم گفت: دو روز پيش من و يك گروه از فعالان حقوق بشر به منطقه السماهيج رفتيم و با اين شخص ديدار كرديم او به ما گفت كه تهديد به قتل و تجاوز تا حد مرگ شده است. يكي از افسران رژيم به نام  يوسف ملا بخيت او را تهديد كرده بود كه اگر بار ديگر در تظاهرات شركت كند تا حد مرگ به او تجاوز خواهد كرد.

المحافظه خاطرنشان کرد: وقتي ما اين موضوع را در اينترنت منتشر كرديم ، فردي كه مورد تهديد قرار گرفته بود در انتقام به انتشار اين خبر در رسانه ها بازداشت شد، و ما وزارت كشور را مسوول جان اين شهروند مي دانيم.

ديده بان مركز حقوق بشر بحرين تاكيد كرد : اين افسر ِ جلاد به سبب ضرب و جرح و شكنجه شماري از بازداشت شدگان السماهيج و الدير معروف است. او پيشينه معروفي در زمينه شكنجه و آزار جنسي دارد، و پيش از اين نيز وقتي اين شهروند در بازداشت بود ، او را مورد آزار جنسي قرار داده بود.

وي افزود : نظاميان رژيم حاكم امروز به تحصن شهروندان در السماهيج حمله كردند و دختري 16 ساله را بازداشت كردند.

المحافظه تاكيد كرد : ما به عنوان فعالان حقوق بشر همه جلادان را تحت پيگرد قرار خواهيم داد و اين مساله را در اينترنت اعلام كرده ايم؛ و همه كساني كه بيش از 50 بحريني را كشته و هزاران تن را شكنجه كردند، عليرغم حمايت دولت كنوني، تحت پيگرد قرار خواهيم داد و آن ها را به دادگاه هاي بين المللي خواهيم كشاند.

 

17:02

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها