توافقنامه رياض خواسته ملت يمن نيست

توافقنامه رياض خواسته ملت يمن نيست
شنبه 17 دی 1390 - 17:46

دمشق (العالم)ـ عضوهيات موسسان كميته هاي مردمي يمن گفت كه توافقنامه رياض خواسته ملت يمن و پاسخگوي مطالب انقلابيون نيست و به هيچ وجه آن را قبول ندارند.

"نايف الشرعبي" روز شنبه در گفت وگو با  شبكه خبري العالم همچنين برادامه تحصن هاي مردمي در ميادين التغيير اين كشور تا تحقق مطالب مشروع آنان تاكيد كرد.

به گفته اين عضو هيات موسسان كميته هاي مردمي يمن ، توافقنامه رياض با هدف آرام كردن مردم ، انحراف مسيرانقلاب و بازسازي تركيب حكومت صالح ميان نهادهاي مختلف نظام و نه ميان ملت و دستگاه حاكمه شكل گرفته است.

الشرعبي با اشاره به اختلافات سياسي موجود در ائتلاف "ديدار مشترك " گفت: بسياري از اعضاي ارشد اين ائتلاف از مسوولان رژيم صالح هستند كه  خون هاي ريخته شده براي آنان اهميتي ندارد، مهم براي آنان بازگشت به دستگاه حاكمه است.

به گفته الشرعبي اين افراد پس از آن كه از سوي صالح طرد شدند و از انقلاب به نفع خود سود بردند، با توافقنامه رياض در صدد بازگشت به قدرت برآمدند.

عضو هيات موسسان كميته هاي مردمي يمن ، سرنگوني رژيم صالح ، تشكيل نظامي عادل و دموكرات را خواست ملت يمن دانست و افزود: توافقنامه رياض حلال بحران يمن نيست.

الشرعبي بر ادامه تجمع هاي مردم يمن در ميادين التغيير تا تحقق مطالب آنان تاكيد و خاطرنشان كرد: رژيم با رفتارهاي سركوبگرانه نمي تواند مردم را از ادامه مسير بازدارد.

عضو هيات موسسان كميته مردمي يمن، دولت باسندوه در يمن را از نظر مردم غير قانوني و ادامه تحصن مردم در ميادين التغيير و نقاط مختلف كشور را دال براين مدعا دانست.
07-15:44

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها