بدرفتاری با داوربین المللی درزندانهای آل‌خلیفه

بدرفتاری با داوربین المللی درزندانهای آل‌خلیفه
چهارشنبه 21 دی 1390 - 06:33

خانواده يک داور ورزشي بين المللي بحريني که از سوي دادگاه نظامي به اتهام شرکت در اعتراضها به 3 سال زندان محکوم شده است، از بدرفتاري با وي در زندان خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "محمود عبدالصاحب احمد حسن البقلاوه" در پانزدهم مارس 2011 در یکی از ایست های بازرسی به دست نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گفته خانواده البقلاوه، همه اتهامات مطرح شده علیه او مربوط به "آزادی بیان" است، اتهاماتی که دادگاه نظامی او را بر اساس آنها به 3 سال زندان محکوم کرده است.

روزنامه الوسط بحرین گزارش داد، خانواده البقلاوه با توجه به اظهارات دادستانی کل مبنی بر ساقط شدن همه اتهامات مربوط به "آزادی بیان"، همچنان انتظار دارند وی از زندان آزاد شوند.

به گفته خانواده البقلاوه، نیروهای امنیتی چند روز پس از بازداشت او، به منزلش یورش برده و علاوه بر دستگاه رایانه، دوربین، آلبوم ها و اشیاء قیمتی و با ارزش او را نیز مصادره کردند.

بر اساس این گزارش، البقلاوه در طول بازداشت به شدت مورد بدرفتاری قرار گرفته، امری که در گزارش کمیته حقیقت یاب نیز به آن اشاره شده است.

 

البقلاوه عضو اتحادیه بین المللی اسب سواری و داور بین المللی این مسابقات است. وی همچنین از ناظران اتحادیه اسب سواری بحرین و مسابقات اسب سواری، و عضو سازمان جهانی اسب عربی و اتحادیه بین المللی اسب عربی است.

وی علاوه بر این عضو جمعیت تاریخ و آثار بحرین و جمعیت تاریخ و آثار کشورهای شورای همکاری و اتحادیه عکاسان عرب است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها