مخالفت مردم یمن با اعطای مصونیت به صالح

مخالفت مردم یمن با اعطای مصونیت به صالح
شنبه 24 دی 1390 - 07:01

رئيس اتحاديه دانشجويان يمني مقيم سوريه گفت : ملت يمن بشدت مخالف هرگونه اعطاي مصونيت به " علي عبدالله صالح " ديکتاتور کشورشان هستند.

" معتز القرشي " روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود : ملت يمن ثابت كرده است كه خط مشي آن با رفتارسياستمداراني كه براي مصادره انقلاب تلاش مي كنند ، تفاوت دارد.

وی اضافه کرد: ملت يمن بشدت مخالف اعطاي مصونيت به عبدالله صالح هستند و چنين اقدامي را خيانت به خون شهدا و همه مظلومان 33 ساله دیکتاتوری عبدالله صالح مي دانند.

رئيس اتحادیه دانشجويان يمني مقيم سوريه با اعتراض به موافقت آمريكا و كشورهاي عرب عضو شوراي همكاري خليج فارس با اعطاي مصونيت به عبدالله صالح ، تصریح کرد:اعطاي مصونيت به عبدالله صالح به رسميت شناختن فساد و قتل است و اين پيام را در بر دارد كه هر ستمگري در آينده مي تواند مردم را قتل عام و ثروت هاي آنها را چپاول كند و از مصونيت نيز برخوردار شود.

القرشي خاطرنشان کرد: كشورهاي غربي خصوصا آمريكا به خوبي فهميده اند كه انقلاب يمن مهارشدني نيست و از مسير خود منحرف نخواهد شد و ملت يمن بر محاكمه عبدالله صالح و همدستانش اصرار دارد. 

وی گفت: بعيد نيست آمريكا كه حامي تروريسم و كشتار و داراي سياست هاي دوگانه است ، به دست پرورده اش عبدالله صالح پناه دهد .

القرشي در عین حال افزود :حمايت آمريكا از عبدالله صالح اهميتي ندارد زيرا يمن از سيطره آمريكا و شوراي همكاري خليج فارس خارج شده و هم اكنون كشوري انقلابي است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها