گرفتن تصاویر برهنه از اسیر فلسطینی

گرفتن تصاویر برهنه از اسیر فلسطینی
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 - 14:43

باشگاه فلسطيني "الاسير" فاش کرد، يکي از زندانبان هاي صهيونيست پس از مجبور کردن يک اسير فلسطيني به برهنه شدن، به بهانه بازرسي، بصورت عريان از او تصوير گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، باشگاه فلسطینی الاسیر تاکید کرد، وکیل این باشگاه هنگام بازدید از زندان "شطه" دریافت که مسئولان این زندان بامداد شانزدهم ماه گذشته میلادی به "یوسف عبدالعزیز" و سه اسیر دیگر به نامهای "مجدی الصوص"، "مصطفی الکیمری" و "ربیع السعدی" بصورت ناگهانی اعلام کردند که قرار است آنها را از زندان "مجدو" به زندان "شطه" منتقل کنند.

خودداری مسئولان زندان از پاسخگویی به یوسف عبدالعزیز موجب بروز اختلافی شد، که در نتیجه آن مسئولان زندان دستور دادند وی بصورت برهنه بازرسی بدنی شود.

به گفته عبدالعزیز، یکی از زندانبان ها هنگام بازرسی با استفاده از تلفن همراه از او تصویر گرفته است؛ و هنگامی که به این اقدام زندانبان اعتراض کرده است، او را به زندان انفرادی انداختند.

این اسیر فلسطینی تاکید کرد که در اعتراض به این موضوع به مدت 3 روز دست به اعتصاب غذا زد.

باشگاه فلسطینی الاسیر تاکید کرد، باید با رسوا کردن اقدامات رژیم اشغالگر از جمله بازرسی و تصویر گرفتن از اسرا بصورت برهنه، تلاش کرد هرچه سریعتر به راه حلی برای توقف نقض حقوق اسرای فلسطینی دست یافت.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها