خاخام ارشد رژیم اشغالگر:

همه صهیونیستها برای مبارک دعا می‌کنند

همه صهیونیستها برای مبارک دعا می‌کنند
يکشنبه 25 دی 1390 - 15:13

رهبر معنوي جنبش افراطي "شاس" تأکيد کرد، همه صهيونيست ها در اراضي اشغالي براي پايان رنجها و مشکلات حسني مبارک ديکتاتور سرنگون شده مصر دعا مي کنند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "عوفادیا یوسف" که از خاخام های ارشد رژیم صهیونیستی به شمار می آید، دیشب در سخنرانی هفتگی اظهار امیدواری کرد که حسنی مبارک آزاد شود. این درحالی است که دادستانی کل مصر خواستار صدور حکم اعدام مبارک شده است.

این خاخام صهیونیست مدعی شد: "مبارک موجب اقتدار و احترام دولت مصر شد، ولی اکنون سرنگون شده  است؛ بنابراین ما باید برای او دعا کنیم تا قلب قاضیان دادگاه با فهم و معرفت روشن شود و او را از اتهامات مطرح شده تبرئه و آزاد کنند؛ پس از آن برای سلامتی او دعا می کنم".

عوفادیا با افشای جزئیات دیدارش در 28 سال قبل با مبارک، و هنگامی که خاخام ارشد رژیم اشغالی بود، گفت: "هنگامی که دریافتم مهندسان مصری تصمیم دارند جاده ای جدید را در مصر ایجاد کنند که از مقبره ای یهودی می گذشت، به همراه خاخام اریه درعی به مصر رفتم؛ مبارک در آنجا از ما به صورت رسمی و با احترام استقبال کرد؛ ما مشکل خود را مطرح کرده و پیشنهاد کردیم که مسیر آن جاده تغییر کند تا به مقبره توهین نشود، مبارک با این پیشنهاد مخالفت نکرد و با احترام کامل آن را پذیرفت".

روزنامه های "معاریو" و "یدیعوت احرونوت" به نقل از این خاخام نوشتند: "پس از پایان نشست و توافق درباره همه مسائل، من و مبارک در دفتر او در کاخ ریاست جمهوری قاهره تنها ماندیم؛ مبارک پس از آن به من گفت که ای خاخام من را دعا کن، من به دعای تو اعتقاد دارم".

عوفادیا افزود: "دست خود را بر سر مبارک گذاشته و برای او دعا کردم؛ این موضوع مربوط به 28 سال قبل بود؛ باقی ماندن یک نفر در مقام ریاست جمهوری مصر برای مدت 30 سال غیرعادی است، و بسیار نادر است، و این به فضل دعایی بود که برای او خواندم".

این خاخام صهیونیست خاطرنشان کرد: "مبارک مرد صلح هست و جنگ را دوست ندارد؛ علاوه بر این، مبارک اسرائیل را دوست دارد، ولی اکنون سرنگون شده، و من اکنون دعا می کنم که از دست دشمنانش نجات یابد".



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها