یک تحلیلگرعراقی تاکید کرد

دخالت آمریکایی ها در حملات تروریستی

دخالت آمریکایی ها در حملات تروریستی
پنج‌شنبه 29 دی 1390 - 18:25

يك نويسنده و تحليلگرعراقي با اشاره به بازداشت آمريكايي هاي مجهز به سلاح هاي بي صدا در مناطق مختلف عراق از جمله بغداد و المثني گفت که اين مسئله دخالت آمريكايي ها در اقدامات تروريستي اخيردرعراق را ثابت مي كند.

" منهل المرشدی " شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، به " ارتباط مشکوک برخی شخصیت های عراقی با تروریست های آمریکایی " اشاره کرد و افزود: بازداشت آمريكايي هاي مسلح باعث افزایش ترديدها درباره ماموريت سفارت آمريكا در بغداد شده است.

وی اظهار داشت: بازداشت آمريكايي هاي مسلح كه استاندار بغداد آن را فاش کرده، تاکیدی است بر اینکه دولت عراق بايد بررسي پرونده هاي تروریستی مربوط به دوره اشغال را در دستور كار قرار دهد.

این نویسنده عراقی ، موضوع را بسيار حائز اهميت دانست و تاکید کرد که شمار بسيار كاركنان سفارت آمريكا و ماموريت هاي آنها درعراق تردید آمیزاست.

المرشدی، به ارتباط برخي طرف هاي سياسي مهم عراق با آمريكا و بازداشت برخي از آنها به اتهام دخالت در اقدامات تروريستي اشاره كرد و گفت: بازداشت "رياض العظاظ" معاون ریيس شوراي شهر استان بغداد ، در پي اعترافات محافظان طارق الهاشمي قابل توجه است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها