یک مبلغ اسلامی هشدار داد:

آل سعود بدنبال از بین بردن میراث اسلامی

آل سعود بدنبال از بین بردن میراث اسلامی
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 09:58

يک مبلغ اسلامي هشدار داد که رژيم آل سعود همسو با نقشه کشورهاي غربي از بين بردن ميراث اسلامي را در دستور کار خود قرار داده است.

شيخ عبدالرحمن الضلع در گفت و گو با شبكه خبري العالم اقدام رژيم عربستان سعودي در حمله به قبر همسران پيامبر اکرم و زائران قبرستان بقيع را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: از بين بردن ميراث اسلامي، طرح كشورهاي غربي براي هدف قرار دادن مسلمانان است تا روز به روز عزت و پايبندي آنها به سيره پيامبر اکرم و اصحاب ایشان را كمرنگ كند.

الضلع افزود: برخي از آثار بزرگ صحابه پيامبر در كشورهاي مسلمان درحال تخريب است.

وي با محکوم کردن دخالت های آمريكا در امور مسلمانان، از همه علماي مسلمان در سراسر دنيا خواست تا براي حفظ ارزشهاي انساني و ميراث ديني موضع مستحكم و با عزتي اتخاذ كنند.  

این مبلغ اسلامی با تاكيد بر ضرروت احترام به ميراث دینی گفت: ما خواهان حفظ آثار پيامبر اکرم و اصحاب ایشان براي نسل هاي بعدي هستيم.

وي درخصوص برخورد دوگانه رژيم عربستان سعودي در تحريم برگزاری تظاهرات در عربستان و مجاز دانستن آن در برخي كشورهاي عربي و مداخله ریاض در اوضاع داخلي سوريه گفت: سعودیها كمك هاي مالي خانه خدا را به بهانه تثبيت آزادي و دموكراسي در سوريه جمع آوري مي كنند.

الضلع خطاب به مسئولان رژیم سعودی تاکید کرد: ما در سوريه در آزادي، دموكراسي و تعدد مذاهب زندگی می کنیم اما برخورد شما با مردم شهر القطيف در شرق عربستان و آثار پيامبر اکرم چگونه بوده است؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها