حمایت آمریکا از رژیم آل خلیفه

حمایت آمریکا از رژیم آل خلیفه
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 11:28

سفير آمريکا در بحرين در راستاي حمايت از رژيم آل خليفه در برابر انقلاب مردمي اين کشور گفت که امنيت بحرين بخشي از امنيت راهبردي آمريکا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "توماس كرايسكي " سفير آمريكا در بحرين در مصاحبه ای مطبوعاتی با تاكيد بر اينكه "امنيت بحرين بخشي از امنيت استراتژِيك آمريكا است"، هرگونه مداخله در مسائل بحرين را تكذيب كرد.

کشور بحرین از چندین ماه پیش شاهد انقلاب مردمی مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه است و مردم خواهان سرنگونی رژیم حاکم، آزادی و دموکراسی و برقراری عدالت اجتماعی و عدم تبعیض درکشورشان هستند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با همدسی نیروهای اشغالگر سعودی تاکنون به سرکوب مردم بحرین پرداخته و شماری را شهید، زخمی یا بازداشت کرده اند.

سفیر آمریکا در بحرین گفت: آمريكا و بحرين داراي روابطي بسيار قديمي هستنند كه به بيش از 100 سال پيش بازمي گردد و امنيت بحرين بخشي از امنيت استراتژيك ما است.

وي برای فرار از موضعگیری در قبال جنایت های رژیم آل خلیفه و انقلاب مردمی در بحرین گفت: ما براي كمك به حل بحران بحرين آمادگي داريم اما نمي توانيم در اين خصوص ميانجيگري كنيم زيرا درست نيست.                                  

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها