فعال سیاسی یمنی

مصونیت قضایی خدمت به یک دیکتاتور

مصونیت قضایی خدمت به یک دیکتاتور
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 19:07

يك فعال سياسي يمني تاكيد كرد که اعطاي مصونيت قضايي به عبدالله صالح ديکتاتور يمن و همدستانش خدمت به اين ديکتاتور است و هيچ نفعي براي مردم يمن بدنبال ندارد.

" ابراهیم زاهر" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: اگر انقلاب یمن به اهداف تعیین شده دست نیابد، آینده یمن نامعلوم و درهاله ای از ابهام قرار می گیرد.

وی ، مصونیت قضایی دیکتاتور یمن را نتیجه یک معامله سیاسی دانست و تصریح کرد:مردم يمن خواستار سرنگوني کامل رژیم دیکتاتور یمن و پاکسازی یمن از پس مانده های این رژیم هستند.

این فعال سیاسی یمنی خاطرنشان كرد: طرح شوراي همكاري خليج فارس سه گروه اصلي در ميان مردم را ناديده گرفت و اين سه گروه جوانان انقلابی ، جنبش جنوب يمن و حوثيها هستند كه مي بايست در ترسيم آينده يمن شريك مي شدند.

زاهر با طرح این سئوال که چرا طرح انتقال قدرت فقط با احزاب دیدار مشترک امضا شد؟،

گفت: دولت ائتلافی یمن  تا اين لحظه اقدام به تشكيل كميته اي براي ارتباط با جوانان نكرده است در حالي كه توافقنامه انتقال قدرت بر تشكيل كميته اي براي ارتباط با جوانان و قانع كردن آنها به پذيرفتن توافقنامه تاكيد كرده است.

وي تصريح كرد: مردم يمن از مشكلات و بحران ها به تنگ آمده اند و نمي خواهند به آينده اي نامعلوم كشيده شوند، پس بايد آينده اي واقعي با مشاركت همه اقشار و گروه هاي جامعه یمن ترسيم شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها