فتواي مقابله با هتك حرمت زنان

انقلاب بحرين وارد مرحله جديدي شد

انقلاب بحرين وارد مرحله جديدي شد
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 15:11

طهران (العالم) ـ عضو ارشد گروه "عمل اسلامي" بحرين با اشاره به فتواي اخير آيت الله شيخ عيسي قاسم مبني بر مقابله با عاملان هتك حرمت زنان بحريني گفت: انقلاب بحرين هم اكنون وارد مرحله جديدي شده است.

"راشد الراشد" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم افزود: اوضاع بغرنج بحرين به حدي رسيده است كه ديگر نمي توان در قبال آن سكوت كرد.

اين عضو ارشد گروه عمل اسلامي بحرين در باره فتواي آيت الله "شيخ عيسي قاسم" خاطر نشان كرد: اين فتوا كه پس از يازده ماه انتظار براي توقف رفتارهاي سركوبگرانه رژيم آل خليفه، صادر شده است، از لبريز شدن صبر ملت بحرين حكايت دارد.

راشد گفت: انقلاب بحرين پس از صدور اين فتوا و پس از آن كه ائتلاف انقلاب 14 فوريه پرچم دفاع مقدس را به دست گرفته ، وارد مرحله جديدي شده است.

اين عضو عمل اسلامي بحرين افزود: تلاش هاي نهادهاي بين المللي و در صدر آن كميساريايي حقوق بشر درمورد بحرين بي نتيجه بوده است.

وي گفت: كميسارياي حقوق بشر در گزارش خود اعلام كرد كه نيروهاي رژيم آل خليفه در مقابله با اعتراض هاي مسالمت آميز در بحرين بيش از حد به زور متوسل مي شوند اما انتشار اين گزارش ها نيز نتيجه اي دربر نداشته است.

راشد تاكيد كرد: ديگر نمي توان در قبال جنايت هاي رژيم آل خليفه و بويژه درخصوص تعرض به زنان و هتك حرمت آنها سكوت كرد.

به گفته عضو ارشد گروه عمل اسلامي بحرين ،آمريكا كه خود درگير بحران اقتصادي است ، به مساله اي جز منافع خود در منطقه نمي انديشد و مي كوشد از رژيم هاي استبدادي در منطقه كه حامي منافع آن هستند ، حمايت كند.

راشد ياد آور شد: انقلاب ملت هاي عرب منافع آمريكا را در منطقه در معرض تهديد قرار داده است و پيش از اين بسياري به واشنگتن توصيه كرده بودند كه در روابط خود با ملت هاي منطقه تجديد نظر و اين روابط را بر اساس احترام متقابل بنا كند اما قلدري آمريكا تا كنون مانع از تحقق اين مهم و باعث شد تا اين كشور در سياست هاي خود در منطقه با شكست مواجه شود.
FF-23-13:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها