درنشست مخالفان دولت اسلام آّباد مطرح شد

درخواست قطع حمايت لجستيكي پاكستان از آمريكا

درخواست قطع حمايت لجستيكي پاكستان از آمريكا
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 16:02

رهبران "شوراي دفاع از پاكستان" از دولت اسلام آباد خواستند به حمايت لجستيكي از نيروهاي اشغالگر افغانستان از طرح خاك کشورشان پايان داده شود.

به گزارش شبكه خبري العالم " محمد اسلم " از رهبران جماعت اسلامي و عضو شوراي دفاع از پاكستان گفت: مردم به طور جدي خواستار پايان قطعي عبور تجهيزات اشغالگران افغانستان از خاك كشورشان هستند.
وي تاكيد كرد : ما نيز اجازه نمي دهيم كمك به ظالماني كه اقدام به كشتار برادرانمان در افغانستان مي كنند از طريق خاك كشورمان ارسال شود.
اعضاي شوراي دفاع از پاكستان درنشست روز دوشنبه خود در شهر راولپندي ، همچنين بر ضرورت هماهنگي تلاش ها عليه "سياست هاي تجاوزكارانه و خصمانه هند و امريكا عليه كشورشان" تأكيد كردند.
حاضران در اين كنفرانس، بر تلاش در راستاي دفاع از كشور در مقابل توطئه هاي امريكا و همپيمانانش تأكيد كرده و از دولت اسلام آباد خواستند تا در سياست هايش در زمينه تعامل با امريكا و هند نرمش نشان ندهد.
اين شورا انتخاب هند به عنوان شريك تجاري برتر از سوي دولت پاكستان را برخلاف منافع ملي اين كشور و به منزله خيانت به فداكاري هاي مردم كشمير در زمينه دستيابي به حق تعيين سرنوشت ارزيابي كرده و از دولت كشورشان درخواست كرد تا در تصميماتش در زمينه بازنگري كند.
" حميد گل " مدير سابق دستگاه اطلاعات نظامي پاكستان در اين باره به شبكه خبري العالم گفت: ما از نظر قدرت هسته اي و موشكي در رتبه پنجم جهان قرار داريم و اين امر باعث نگراني امريكا و همپيمانانش شده است؛ لذا تلاش مي كنند تا جهت تسلط بر نيروي هسته اي بازدارنده اي كشورمان به ما ضربه بزنند.
شوراي دفاع از پاكستان با حضور احزاب مذهبي و مخالفان دولت پاكستان تشكيل شده است.
MKH-23-23:07

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها