سوزاندن مخالفان در بحرین

سوزاندن مخالفان در بحرین
سه شنبه 4 بهمن 1390 - 16:23

بيروت (العالم)- يك فعال سياسي بحريني از شکنجه و سوزاندن معترضان و مخالفان در اين کشور به دست نيروهاي آل خليفه خبر داد.

" عبدالاله الماحوزي " روز سه شنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم ، گفت: اقدامات خشونت بار و تجاوزكارانه رژیم آل خلیفه عليه مردم بحرين به طرز فجيعي گسترش يافته اما با اين حال، مردم بحرين با رژيم جنايتكار بحرين گفتگو نخواهند كرد، و با اقتدار تمام در برابر این رژیم و مزدوران آن خواهند ايستاد.

الماحوزی با اشاره به وضعيت شهيد "يوسف الموالي" كه اخيرا در بحرين شهيد شد ، گفت مسئولان بحريني ادعا كردند كه وي در دريا غرق شده و هيچ آثاري از خشونت بر روي بدن وي مشاهده نمي شود اما تصاويري كه من دراختيار دارم و از قسمت هاي مختلف بدن اين شهيد از جمله دست وي گرفته شده ، نشان دهنده آثار سوختگي و ضربه چاقو و كنده شدن پوست دست اوست.

وي اظهار داشت : كنده شدن پوست دست اين شهيد به علت غرق شدن نيست، بلكه نيروهاي وزارت كشور جسد شهيد الموالي را آتش زده و پوست وي را از بدن جدا كردند، و سپس وي را كشتند و جسد او را در ساحل دريا انداختند.

به گفته این فعال سیاسی، در بعضی قسمتهای بدن اين شهيد ، آثار ضربه ابزاري تيز وجود دارد، و بر روي پاي شهيد نيز آثار سوختگي مشاهده مي شود.

الماحوزي همچنین با اشاره به یکی از جنایات مزدوران آل خلیفه گفت؛ تعدادي از جوانان در داخل اتاقي حبس شده و درداخل آن سوزانده شدند.

الماحوزي با نشان دادن تصاويري متعلق به اين جوانان كه بر روي بدن آن ها آثار سوختگي شديد دیده می شود؛ گفت: اين تصاوير متعلق به اسرائيل يا طرفي ديگر نيست بلكه اين حوادث دركشور دموكراتيك حمد بن عيسي اتفاق افتاده است، و اين تصاوير نشان دهنده فجيع بودن جنايت سوزاندن دست ها و پاها، داخل يك مكان واحد است.

الماحوزي با اشاره به فتواي آيت الله شيخ عيسى قاسم درباره تعرض به زنان بحريني گفت: اقدامات خشونت بار رژيم آل خليفه ، بعد ازگزارش بسيوني تشديد شده، و فتواي شيخ قاسم درمحكوميت هتك حرمت به نواميس ، در زمان و مكان و شرايط مناسب صادر شده است؛ و هيچ كسي حق اعتراض به او را ندارد چرا كه اعتراض به شيخ قاسم ، به معناي اعتراض به همه انسان ها و شخصيت هاي آزاده و شريف بحريني است.

این فعال سياسي بحريني درباره اظهارات اخير شاه بحرين مبني بر مطالبه اصلاحات قانوني گفت سخنراني شاه بحرين ، نشان مي دهد كه ديكتاتوري ، همان ديكتاتوري است زيرا همان كسي كه قانون را وضع كرده ، اكنون مي خواهد آن را تغيير دهد.

الماحوزي تاكيد كرد: دولت آمريكا درهمه حوادثی كه در بحرين روي مي دهد شریک است؛ به عنوان مثال امريكا بعد از اينكه آثار گفتگوي تشريفاتي را در بحرين مشاهده كرد ، بر لزوم گفتگوي مسئولان بحريني با مخالفان تاكيد كرد؛ اما بعد از سخنراني اخير شاه بحرين از موضع خود عقب نشيني و اعلام كرد كه از سخنراني پادشاه بحرين حمايت مي كند، و همين مساله نشان دهنده دست داشتن دولت آمريكا در حوادث بحرين است.

24-13:50 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها