سفر فلتمن به لبنان براي توطئه بر ضد سوريه

سفر فلتمن به لبنان براي توطئه بر ضد سوريه
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 11:43

در پي شكست قطعنامه غرب و كشورهاي عربي بر ضد سوريه، دولت آمريكا به سوي برخي كشورها شتافته است تا شايد فصل جديدي از برنامه‌هاي توطئه عليه سوريه را ترسيم كند.

منابع ديپلماتيك در واشنگتن به پايگاه فلسطيني المنار گفتند: وزارت خارجه، سازمان سيا و شوراي امنيت ملي آمريكا به منظور رايزني درباره اوضاع سوريه و توافق درباره اقدامات تحريك آميز بر ضد ملت سوريه از جمله ادامه خونريزي، تخريب و گلوله باران تاسيسات و ساختمانهاي دولتي، افزايش حملات رسانه اي بر ضد رهبري سوريه، يافتن منافذ و معابري براي قاچاق اسلحه و جذب مزدوران براي فعاليت در سوريه، فرستادگاني به اسرائيل، لبنان، تركيه و عربستان اعزام كرده‌اند.

اين منابع افزودند: از فلتمن معاون وزير خارجه آمريكا به همراه يك افسر اطلاعاتي اين كشور خواسته شده است براي ديدار با نمايندگان آمريكا در صحنه لبنان از جمله سمير جعجع، وليد جنبلاط و رهبران جريان حريري به اميد يافتن اقداماتي بر ضد سوريه به بيروت بروند.

اين منابع ادامه دادند: بيم آن مي رود آمريكا و اسرائيل دستورهاي هماهنگي براي ايجاد فتنه در لبنان صادر كرده باشند تا بدين وسيله تروريست‌ها و اسلحه وارد خاك سوريه شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها