توییت مبلغ سلفی درباره دحلان و نقش او در امارات

توییت مبلغ سلفی درباره دحلان و نقش او در امارات
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 00:16

مبلغ سلفی کویتی بار دیگر درباره بحران خلیج فارس و بویژه ارتباط میان دولت امارات و محمد دحلان رهبرِ برکنار شده جنبش فتح سخن گفت.

العالم ـ جهان اسلام

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالله النفیسی در حساب رسمی خود در تویتر نوشت: "محمد دحلان در امارات حکومت می کند و اسراییل محمد دحلان را تحت سلطه خود دارد. به این مساله عمیقا فکر کنید". این سخن اشاره به این مساله دارد که تصمیم گیری در امارات از آنِ دحلان است و برخی گزارشهای غربی از فعالیت وی به عنوان مشاور امنیتی محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی سخن گفتند.

کاربران شبکه های اجتماعی به سرعت این توئیت را به اشتراک گذاشتند به گونه ای که حدود 10000 نفر آن را بازنشر کردند و پس از ساعات اندکی از انتشار این توئیت، بییش از 2500 نفر درباره آن اظهار نظر کرده و 5600 نفر نیز آن را لایک کردند.

عبدالله النفیسی به انتقاد تند از دولت امارات و نقش آن در منطقه معروف است. و بارها درباره آنچه که آن را "نقش مشکوک" دحلان می نامد، هشدار داده و خواستار اخراج وی از منطقه خلیج فارس شد.

یادآور می شود النفیسی که یک اخوانی است، به نزدیکی به جریانهای سلفی وهابیت در عربستان معروف بود؛ اما در بحران خلیج فارس جانب قطر را گرفت.

210

پربیننده ترین خبرها