رئيس مركز حقوق بشر بحرين:

پیام انقلابیون در تظاهرات "لبيك يا بحرين"

پیام انقلابیون در تظاهرات
چهارشنبه 17 اسفند 1390 - 15:14

العالم،منامه ـ رئيس مركز حقوق بشر بحرين با پيش بيني حضور گسترده انقلابيون در تظاهرات روز جمعه موسوم به "لبيك يا بحرين"، تصريح کرد که پيام معترضان در اين تظاهرات به رژيم آل خليفه ايستادگي تا تحقق تمامي خواسته هايشان است.

"نبيل رجب" روز چهارشنبه به شبكه خبري العالم، گفت: توجه همه مردم بحرين معطوف به تظاهرات روز جمعه نهم مارس موسوم به " لبیک یا بحرین" است و پيش بيني مي شود كه صدها هزار نفر و بيش از نيمي از ساكنان بحرين در آن مشاركت كنند.

رييس مركز حقوق بشر بحرين، افزود: دغدغه همه جمعيت ها، موسسات، فعالان حقوق بشر و فعالان سیاسی بحرينی، رساندن اين پيام به رژيم حاكم است که پس از قتل، شكنجه و ترورهایي كه در ماههاي گذشته علیه انقلابیون رخ داده است، مردم همچنان بر خواسته هاي خود اصرار دارند.

رجب اظهار داشت: پيامي كه معترضان مي خواهند به رژيم حاكم برسانند این است كه رژيم هيچ محبوبيتي در ميان مردم ندارد؛ اكثر مردم مخالف سياستهاي اين رژيم هستند و مي خواهند يا اين سياست را تغيير دهد و يا از قدرت كنار رود.

نبیل رجب هشدار داد كه رژيم مي خواهد براي درهم شكستن عزم و اراده مردم پيامهاي نادرستي برساند مبني بر اينكه گفتگوهايي در پس پرده با مخالفان وجود دارد، اما  هيچ نشانه هايي از اینکه رژيم قصد دارد با گروههاي مخالف گفت وگو كند و خواسته هاي مردم را برآورده كند، وجود ندارد.

07/03-13:38

 



پربیننده ترین خبرها