دست محمد بن سلمان به خون کدام شاهزادگان آلوده است+ تصاویر

دست محمد بن سلمان به خون کدام شاهزادگان آلوده است+ تصاویر
چهارشنبه 8 شهريور 1396 - 22:38

صفحه کاربری "محمد بن نایف" در "توییتر" کشته شدن شماری از شاهزادگان و امیران سعودی از جمله "ترکی بن بندر، سعود بن سیف النصر و سلطان بن ترکی" را به دست "محمد بن سلمان" ولیعهد جدید عربستان برملا کرد.

العالم عربستان سعودی

به گزارش روزنامه الوطن، بن نایف در توییتر نوشت: "خداوند شاهزاده ترکی بن بندر را رحمت کند و بیامرزد."

وی در توییت دیگری افزود: "خبر تسویه شماری از شاهزادگان بازداشتی در زندان الحایر از جمله سعود بن سیف النصر، ترکی بن بندر، سلطان بن ترکی و تعدادی از مخالفان مشهور نسبت به سکولاریزم سعودی را دریافت کردم.

به گفته بن نایف، این اقدام پس از بیعت بزرگان خاندان با امیر احمد بن عبدالعزیز به عنوان پادشاه عربستان سعودی صورت گرفت که بدنبال آن شماری از این افراد از جمله ترکی بن بندر بازداشت و در زندان به قتل رسیدند.

گفتنی است، صفحه کاربری به اسم "محمد بن نایف" یک صفحه ساختگی و متعلق به یکی از افراد نزدیک به محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان است  که در اواخر ماه جولای موفق شد با فرار به یکی از کشورهای خارجی پناهنده شود.

صفحه مذکور در نیمه ماه جاری میلادی با تاکید بر عدم مشروعیت رژیم سعودی، از جدایی یکی دیگر از شاهزادگان سعودی از ملک سلمان و پسرش محمد بن سلمان خبر داد.

وی با انتشار شرح حالی از این شاهزاده سعودی به همراه تصویری از او در توییتر گفت: "من شاهزاده "فارس آل سعود" خبر پیوستنم به مردم را در سرزمین حرمین شریفین و جدایی از سلمان، پسرش و رژیم غیر قانونی شان اعلام می کنم."

شبکه العالم مطمئن نیست که حساب کاربری "محمد بن نایف" در توییتر واقعی است یا خیر.

221
 

پربیننده ترین خبرها