نصرالله :

آتش بس مقاومت در برابر صهیونیست ها مشروط است

 آتش بس مقاومت در برابر صهیونیست ها مشروط است
پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 - 15:41

حزب الله لبنان از نيروهاي مقاومت فلسطين و فداكاري و استقامت آنان در برابر رژيم صهيونيستي تمجيد كرد و گفت مقاومت فلسطين آتش بس را به طور مشروط پذيرفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم " سيد حسن نصرالله " عصر پنجشنبه در مراسم فارغ التحصيلي دوره هاي آموزشي النور در بيروت گفت : متاسفانه برخي از رسانه هاي لبناني ، نيروهاي مقاومت فلسطين را مسئول اوضاع غزه دانستند و اين دروغي بيش نيست.
وي تصريح كرد : آنچه روي داد ، اين است كه رژيم اسرائيل با حملات خود به باريكه غزه كه به شهادت شماري از فلسطينيان منجر شد ، آتش بس را نقض كرد.
سيد حسن نصرالله با بيان اينكه برخي از رسانه هاي لبناني و عربي درحق غزه ظلم كردند ، افزود برخي از رسانه هاي لبناني كه به برخي طرف ها وابسته هستند ، ارتباط مستحكمي با اسرائيل دارند و برخي از رسانه هاي عربي ، مقاومت را مسئول حوادث غزه دانستند.
وي اظهارداشت : تعدادي از رسانه ها گفتند كه درگيري هاي غزه بنا به تصميم ايران بود و برخي ديگر اعلام كردند كه هدف از آن ، منحرف كردن نگاه ها از سوريه به غزه بود كه همه اين ها ظلمي بزرگ است ، همچنانكه در جنگ ژوئيه در لبنان اتفاق افتاد و آن هنگام گفتند كه حزب الله جنگ را به خاطر دادگاه بين المللي كيفري و برنامه هسته اي ايران شروع كرد.
سيد نصرالله با اشاره به اراده و ثبات قدم رزمندگان مقاومت درغزه درجريان درگيري هاي اخير كه يك و نيم ميليون اسرائيلي را وادار كرد كه در پناهگاه ها بمانند ، گفت آنچه درغزه روي داد ، يادآوري مجدد نفاق و دورويي آمريكا ، شوراي امنيت و نهادهاي بين المللي و حتي اتحاديه عرب و برخي دولت هاي عربي بود و اين رويكردي است كه آن ها در طول شصت سال گذشته درپيش گرفته اند.
دبيركل حزب الله با بيان اينكه جنگ غزه به هيچ مساله ديگري ارتباط ندارد ، گفت برخي رسانه هاي عربي و لبناني مدعي شده بودند كه حمله به غزه ، بخشي از حمله اسرائيل به ايران است ، اين درحاليست كه جنگ با فلسطين وغزه از زماني كه شاه هم پيمان آمريكا درايران حكومت مي كرد ، وجود داشت و مطرح كردن اين ادعاها در راستاي تلاش هاي برخي طرف هاي عربي براي معرفي كردن ايران به عنوان دشمن صورت مي گيرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها