مجری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی را بهتر بشناسید

مجری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی را بهتر بشناسید
پنج‌شنبه 9 آذر 1396 - 19:50

ماریا کوماندنایا جمعه مجری روسی مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 خواهد بود.

العالم _ ورزشی

جمعه‌شب مراسم قرعه‌كشي جام جهاني‌ 2018 روسيه در كاخ كرملين مسكو برگزار خواهد شد. مراسمي كه مربيان 32 تيم حاضر در جام جهاني، اسطوره‌هاي مستطيل سبز و تعداد زيادي از خبرنگاران در آن حضور خواهند يافت تا از نزديك شاهد قرعه‌كشي باشند.

قرار است گري لينكر ستاره سابق فوتبال و مجري اين روزهاي شبكه تلويزيوني اسكاي انگليس همراه با ماريا كوماندنايا مجري روسي، اجراي اين مراسم را به طور مشترك به عهده بگيرند. شايد براي‌تان جالب باشد بدانيد ماريا پيش از اين در چه زمينه‌اي فعال بوده است.

مدلي كه مجري است

وقتي از ماريا به عنوان مجري مراسم قرعه‌كشي جام جهاني‌ نام برده شد، ابتدا همه از او به عنوان مدل ياد كردند اما حقيقت اين است كه بيشتر فعاليت هنري ماريا به گزارشگري و مجري‌گري اختصاص دارد تا مدلينگ. كوماندنايا بيش از 10 سال است در زمينه اجرا فعاليت مي‌كند و خيلي فرصت حضور مقابل دوربين و كارهاي تبليغاتي را ندارد. عمده فعاليت او به اجرا در رسانه‌هاي ورزشي خلاصه مي‌شود.

گزارشگر ليگ روسيه

كار اصلي ماريا گزارشگري در ليگ روسيه است. او هر هفته ميكروفون را برمي‌دارد و به ورزشگاه‌هاي روسيه مي‌رود تا از بازي‌هاي مهم ليگ كشورش گزارش تهيه كند. مارياي جوان همچنين مسئوليت مصاحبه با چهره‌هاي مطرح فوتبال روسيه را نيز به عهده دارد. او براي شبكه Match TV كار مي‌كند.

تجربه كار در راديو

ماريا كه يك عضو فعال در عرصه رسانه‌هاي روسيه است، سابقه كار كردن در راديو را هم داشته و آنجا براي شنوندگان اجرا مي‌كرده است. او مجري شبكه Moscow FM بوده و صدايش براي مردم اين شهر كاملاً آشناست.

حضور در جام كنفدراسيون‌ها

ماريا كه يكي از معروف‌ترين مجريان روسيه به حساب مي‌آيد، در جام كنفدراسيون‌ها به عنوان گزارشگر حضور داشت و به تهيه گزارش مي‌پرداخت. او در اين تورنمنت با شبكه فاكس اسپورت قرارداد داشت و گزارش‌هايش به طور اختصاصي از اين شبكه سرشناس پخش مي‌شد.

حضور در آمريكا

تخصص ماريا اما فقط به فوتبال معطوف نمي‌شود. او در ساير ورزش‌ها هم كار گزارشگري را انجام داده است. كوماندنايا مدتي را در آمريكا حضور داشت و ليگ بسكتبال ان‌بي‌اي و همچنين مسابقات هاكي روي يخ را پوشش مي‌داد.

خبرورزشی

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها