رجز خوانی رئیس پلیس دبی علیه ایران

رجز خوانی رئیس پلیس دبی علیه ایران
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 11:55

در پي ادعاهاي واهي مقام‌هاي امارات عربي متحد، رئيس پليس دبي نيز با گرفتن چراغ سبز از آمريکا و محافل صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران رجز خواني کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ضاحی خلفان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «تویتر» در سخنان توهم آمیز مدعی شد: «اگر امارات بخواهد، در جزیره‌های سه گانه جنگی به راه بیندازد، ‌تر و خشک را با هم می‌سوزاند.»

رئیس پلیس دبی در اظهاراتی مضحک و توهم آمیز مدعی شد: «بی‌تردید استقرار نیروهای ایرانی در جزایر سه گانه نشانه ترس ایران از امارات است!»

وی افزود: «اگر امارات در پی جنگ باشد، ‌تر و خشک را در جزایر یاد شده به آتش خواهد کشید. امارات از نظر نظامی بسیار قوی است.»

رئیس پلیس دبی در ادعا‌هایش به خاطرات «جون باگوت گلوپ» معروف به «گلوپ پاشا» افسر انگلیسی درباره اینکه نیروی هوایی قدرتمند عامل اصلی پیروزی رژیم صهیونیستی به ارتش‌های عربی بود نوشت: «کلوپ پاشا در خاطراتش می‌نویسد برتری نیروی هوایی اسرائیل در همه جنگ‌هایش باعث پیروزی آن بر کشورهای عربی بوده است. بنابراین توان نیروی هوایی امارات یک واقعیت است و نیروی هوایی امارات قوی و جنگنده است.»

خلفان درحالی قدرت هوایی کشورش را مطرح کرده است که به گفته بسیاری از تحلیلگران و کار‌شناسان نظامی این کشور توان استفاده از تسلیحاتی را که از غرب خریداری می‌کند ندارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها