سرخوردگی ترامپ از شکست مفتضحانه/ هزینه‌های آمریکا در خاورمیانه احمقانه است

سرخوردگی ترامپ از شکست مفتضحانه/ هزینه‌های آمریکا در خاورمیانه احمقانه است
جمعه 1 دی 1396 - 19:51

رئیس جمهوری آمریکا پس از شکست مفتضحانه در مجمع عمومی سازمان ملل، بدون اشاره به مداخله مستقیم واشنگتن در منطقه خاورمیانه و کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان در این منطقه، هزینه آمریکایی ها را در این منطقه «احمقانه» خواند.

العالم ـ آمریکا

شبکه سی‌ ان‌ ان و روزنامه صهیونیستی هاآرتص پس از رأی قاطع مجمع عمومی سازمان ملل به قطعنامه قدس در گزارش هایی به توصیف شکست مفتضحانه تل‌آویو و واشنگتن در عرصه بین الملل پرداختند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه (امروز) و پس از رأی قاطع روز پنجشنبه (30 آذر ماه) مجمع عمومی سازمان ملل به قطعنامه قدس با وجود تهدید های عجیب واشنگتن، در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر بدون اشاره به نزدیک به دو دهه مداخله مستقیم و نامشروع واشنگتن در خاورمیانه و کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان در این منطقه، هزینه آمریکایی ها در خاورمیانه را احمقانه توصیف کرد.

به گزارش مهر، رئیس جمهوری آمریکا در این باره نوشت: پس از صرف هزینه احمقانه ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه، اکنون زمان آن رسیده است که کشورمان را بازسازی کنیم.

لازم به ذکر است، آمریکا به بهانه های واهی از قبیل مبارزه با تروریسم، مقابله با عوامل حادثه ۱۱ سپتامبر و امحاء تسلیحات کشتار جمعی در سال ۲۰۰۱ میلادی به افغانستان و در سال ۲۰۰۳ به عراق حمله کرد و در جریان حضور نظامی و خونبار خود در خاورمیانه ضمن گسترش پایگاه های این کشور از طریق کمک به تروریست ها در راستای تخریب زیرساخت های کشورها و غارت منابع آنها به راه اندازی جنگ های نیابتی نیز روی آورد.

پربیننده ترین خبرها