حمایت آشکار آمریکایی ها از تروریست ها قبل از ورود نیروهای عراقی به طوزخورماتو + ویدئو

يکشنبه 10 دی 1396 - 18:21

ائتلاف آمریکایی همچنان به حمایت از گروههای تروریستی در عراق و سوریه ادامه می دهد؛ مسئول محور شمال در سازمان بدر تاکید کرد که بالگردهای ارتش آمریکا سران تررویستِ "صاحبان پرچم های سفید" در اطراف شهر طوزخورماتو در عراق را از منطقه خارج کردند.

العالم . عراق

طبق اطلاعاتی که مسکو از آن خبر داد؛ ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در سوریه و عراق نه تنها عناصر داعش را بمباران نکرد بلکه سران عناصر مسلح را از برخی مناطق خارج کرد.

محمد مهدی بیاتی مسئول محور شمال در سازمان بدر گفت که بالگردهای ارتش آمریکا در اطراف طوزخورماتو سران تروریستِ "صاحبان پرچم های سفید" را از منطقه خارج کرد و ساکنان کُرد نطقه این مساله را تایید کردند.

وی افزود: اهالی منطقه همچنین تاکید کردند که با ورود نیروهای عراقی به اطراف طوزخورماتو در شرق صلاح الدین برای تعقیب تروریستها، نیروهای امریکایی در عملیاتی گسترده از طریق بالگردهای خود سران تروریستِ "صاحبان پرچم های سفید " را از منطقه خارج کردند.

این در حالی است که منابع سوری نیز روز گذشته تاکید کردند که بالگردهای آمریکایی عناصر تروریست داعش را از اردوگاه السد در جنوب شهر حسکه در شرق سوریه را به منطقه نامعلومی منتقل کردند.

210 

پربیننده ترین خبرها