رئيس مركز حقوق بشر بحرين:

لزوم ایستادگی در مقابل استبداد آل خلیفه

لزوم ایستادگی در مقابل استبداد آل خلیفه
سه شنبه 9 خرداد 1391 - 10:17

العالم، منامه - رئيس مركز حقوق بشر بحرين، گفت: مردم در سايه طاغوتي زندگي مي كنند كه بر كشور حكومت مي كند و بايد به صورت مسالمت آميز مقابل اين استبداد و طاغوت ايستادگي کرد.

"نبیل رجب" روز سه شنبه به شبکه خبری العالم گفت:سكوت راه حل نيست و من قائل به لزوم ادامه مبارزه تا زمان دستيابي به مطالبات هستم.

رئيس مركز حقوق بشر بحرين با اشاره به ايجاد فتنه طايفی ميان اهل سنت و شيعه بحرين از سوي رژيم، گفت:بايد براي تغيير اين وضعيت تلخ به مبارزه و مقاومت ادامه داد.

نبیل رجب افزود: اگر رژيم خواهان گفت وگو است، ما حامي گفت وگو هستيم و معتقديم كه درگيري و  کمک های خارجی به آل خلیفه، بحران سياسي كشور را حل نخواهد كرد.

به گفته وي رژيم تا اين لحظه آماده گفت وگو با مخالفين نبوده و نشانه هاي اين آمادگي هم  ديده نمي شود و این امر تنها باعث تقويت مخالفانی است كه خواهان سرنگوني رژيم هستند.

رجب افزود: بايد براي دستيابي به مطالبات و آزادي صدها زنداني سياسي تظاهرات مسالمت آميز را ادامه دهيم.

رئيس مركز حقوق بشر بحرين، گفت: زندانیان سیاسی به خاطر ديدگاه ها و دمكراسي خواهي مورد تبعيض طايفه اي، شكنجه و بد رفتاري قرار مي گيرند.

رجب شامگاه دوشنبه از زندان رژیم آل‌خلیفه آزاد شد و بلافاصله پس از آزادی تاکید کرد که به مبارزه خود برای رسیدن به آزادی و برابری ادامه خواهد داد. وی همچنین از اتحاد بحرین و عربستان به شدت انتقاد و آن را رد کرد و گفت: ما به اتحاد ملت‌ها ایمان داریم نه اتحاد پادشاهان.

05/29-11:57  

 

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها