گفتگوي العالم با خانواده هاي ربوده شدگان لبناني

گفتگوي العالم با خانواده هاي ربوده شدگان لبناني
سه شنبه 9 خرداد 1391 - 17:16

بيروت (العالم)- تلاش ها در بيروت و تماس ها با طرف هاي منطقه اي براي آزادي لبناني هاي ربوده شده توسط گروه هاي مسلح در سوريه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سه شنبه خبرنگار شبكه خبري العالم از بيروت پايتخت لبنان، خانواده ها و نزديكان لبناني هاي ربوده شده در سوريه، در وضعيت ناراحتي و نگراني شديد به سر مي برند.

اسراء دختر حسن حمود كه پدرش از سوي گروه هاي مسلح در سوريه ربوده شده است ، اميدوار است كه پدرش هر چه سريعتر آزاد شود و به آغوش خانواده بازگردد.

اسراء حمود در مصاحبه با خبرنگار العالم ، گفت: ما به شدت از سوي گروه هاي مسلح سوري مورد ظلم واقع شديم ، صحنه ربوده شدن پدرم در جلوي چشمان من واقعا فجيع بود و من حتي يك لحظه نتوانسته ام چهره اش را درآن حال فراموش كنم.

مادر اسراء نيز كه همانند دخترش به شدت احساس ناراحتي مي كند ، به خبرنگار العالم گفت: من نگران همسرم هستم و خانواده او نيز نگران حال وي هستند. پدر او فردي مسن است كه وضعيت سلامتش به علت ربوده شدن پسرش رو به وخامت نهاده است و ما نگران وضعيت او و حال پدرش هستيم.

خانواده يكي ديگر از ربوده شدگان كه در محله السلم در ضاحيه در جنوب بيروت زندگي مي كند ، با همين وضعيت روبروست و آنها نيز درد و رنج و نگراني بسياري از وضعيت پدر خانواده دارند.

همسر يكي ديگر از افراد ربوده شده درمصاحبه با العالم ، گفت: اين موضوع مساله اي انساني است ، همه مردم مي دانند كه وقتي مشكلي براي يكي از اعضاي خانواده پيش مي آيد ، همه خانواده دچار مشكل و ناراحتي مي شوند ، چه رسد به اين كه اين شخص ستون خانواده باشد ، بيشتر از اين نمي توانم چيزي بگويم.

وي اظهار داشت: مساله افراد ربوده شده در سوريه يك قضيه كاملا" انساني است عليرغم اين كه برخي ها تلاش مي كنند تا به آن ابعاد ديگري ببخشند و در مسير تلاش هايي كه براي آزادي ربوده شدگان صورت مي گيرد ، مانع تراشي كنند.

29-13:40


پربیننده ترین خبرها