نماینده کمیسیون المستقبل در پارلمان لبنان:

گفتگوهای كاخ بعبدا، گامي كوچك اما مهم

گفتگوهای كاخ بعبدا، گامي كوچك اما مهم
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 09:25

يكي از نمايندگان كميسيون المستقبل در پارلمان لبنان، گفتگوهاي روز دوشنبه بين سران سياسي لبنانب در كاخ بعبدا بين رقباي سياسي را گامي كوچك اما مهم دانست.

"محمد قبّاني" روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: شركت كنندگان در اين گفت وگو توافق كردند كه جلساتشان را تا پايان ادامه دهند و بر يك بيانيه مشخص توافق كنند.
نماینده کمیسیون المستقبل در پارلمان لبنان تاكيد كرد: اين گفت وگوها از این لحاظ مهم است كه جوي ايجاد كرد كه رهبران لبناني پشت يك ميز بنشينند، گفت وگو كنند و درباره برخي مسائل اختلاف نظر داشته باشند، بدون آنكه اتفاقي بيفتد.
قباني گفت: موضوع مهمي كه در جلسه آتي گفت وگو در 25 ماه جاري ميلادي مورد بحث قرار خواهد گرفت موضوع دفاع، راهبرد دفاعي و دستيابي به درك مشترك درباره اين موضوع است.
وي با این ادعا که دولت فعلی لبنان دولت كودتا علیه نخست وزیر قبلی است، افزود: اين كودتا به معني به كارگيري دمكراسي و  تغيير از طریق اكثريت پارلمانی ناشي از انتخابات است؛ در نتيجه گروه 14 مارس احساس مي كند كه در انتخابات پارلماني پيروز شده و اكثريت را به دست آورده اما نيروهاي ديگر اين اكثريت را تغيير داده و دولت سعد الحريري را سرنگون كرده اند .
11-23:18

پربیننده ترین خبرها