جریان 14مارس و سمیر جعجع همکاری می‌کنند

توطئه در لبنان برای آشوب در سوریه

توطئه در لبنان برای آشوب در سوریه
جمعه 2 تير 1391 - 15:10

مي‌خواهند لبنان را به مسير امن سرنگوني نظام حاکم بر سوريه تبديل کنند، لبنان بايد کشوري با حالت جنگي و ناآرام پيدا کند تا در ميان اين ناآرامي‌ها سلاح و مهمات به شورشيان سوريه برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، هفته نامه فلسطینی المنار در گزارشی اعلام کرد رهبران جریان غرب‌گرای المستقبل لبنان با سوق دادن ناآرامی های لبنان به اردوگاه فلسطینیان در شمال لبنان سعی می‌کنند توجه ارتش لبنان را از حفاظت از مرزها برای ممانعت قاچاق سلاح و تروریست به سوریه بازدارند.

 در این گزارش آمده است: آنچه در اردوگاه آوارگان فلسطینی در لبنان جریان دارد با حوادث سوریه مرتبط است جایی که مردم سوریه با توطئه تروریستی بزرگی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، ترکیه، عربستان و قطر روبه رو هستند. از زمان آغاز بحران سوریه طرف های این توطئه بزرگ برای شریک کردن آوارگان فلسطینی در این توطئه کار می کنند.

المنار در ادامه به نقل از منابع آگاه خود نوشته است: از ماه‌ها پیش جریان غرب گرای المستقبل لبنان از طریق رهبران و مشاوران خود برای استخدام نیروهای مزدور و اعزام آنها به داخل سوریه و اجرای عملیات تروریستی در این کشور تلاش می‌کنند اما این کوشش آنها بی‌ثمر بوده است و فلسطینیان همگی موافق عدم دخالت در سوریه هستند و با تبدیل شدن به ابزار دست سمیر جعجع، رئیس حزب نیروهای لبنانی معروف به فالانژیست‌ها و سعد الحریری، نخست وزیر سابق لبنان علیه ملت سوریه مخالفند.

المنار آورده است فلسطینیان می دانند که آنچه در سوریه جریان دارد توطئه‌ای به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است که مزدوران سعودی قطری و ترکی از آن حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و در روزهای اخیر پس از اینکه مناطق شمال لبنان با حمایت قطر عربستان و سعد الحریری به پایگاه تروریست‌ها علیه ملت سوریه مبدل شده بود جریان المستقبل بار دیگر توپ را به زمین اردوگاه آورگان فلسطینی انداخت اما آنها دست رد به سینه اش زدند.

منابعی در بیروت به هفته نامه المنار گفتند: رهبران جریان المستقبل و شبه نظامیان وابسته به سمیر جعجع توافق کردند صحنه ناآرامی های لبنان را شعله‌ور کنند تا حلقه جدیدی از حلقه‌های طرح تروریستی علیه ملت سوریه اجرا شود و قطر و عربستان نیز از این طرح حمایت می‌کنند تا بدین وسیله مناطقی در لبنان و به ویژه در شمال به پایگاه‌هایی برای تروریست ها مبدل شود به ویژه که ارتش لبنان مجبور است برای مقابله با بی‌ثباتی در کشور کار کند و شبه نظامیان جعجع در حال همکاری با اسرائیل برای اجرای عملیات تروریستی در مرحله آتی هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها